شناسهٔ خبر: 47841853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

مردمی که حماسه حضور می‌سرایند

ایلام - ایرنا - بالاخره زنگ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور به صدا درآمد و در این ماراتن بزرگ از همان ابتدای آغاز رای‌گیری، مردم آمدند تا حماسه حضور بسرایند و باز هم پشتیبانی خود از نظام را به رخ دشمنان بکشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در حالیکه دیگر از هیاهوی تبلیغات انتخاباتی در ۲۴ ساعت گذشته خبری نیست اما اکنون بسیاری از همان ابتدای صبح به میدان انتخابات آمدند تا با انتخاب درست خود برای بهتر و آباد شدن ایران عزیز گامی بردارند.

امروز میدان عمل است و کارزار جوانان و شیرزنان و شیرمردان این دیار که حضور پرشور در انتخابات و نمایش قدرت ملی را به منصه ظهور برسانند.

امروز بازهم صفوف بلند و طولانی زنجیره انسان‌های آزاده در جای جای شعب انتخابات به چشم می‌خورد تا مردم شور و شوق خویش را برای سهیم شدن در آینده سیاسی کشور به رخ دشمنان بکشند.

بازهم همه تبلیغات علیه انتخابات با این حضورهای حماسی و جاودانه برباد رفت زیرا این مردم بارها امتحان خود را در غیرت، پشتیبانی و حمایت از نظام پس داده‌اند و این آزمون بزرگ به واسطه درس پس دادن از سایر آزمون‌های دیگر، کارنامه موفقیت را برای همگان به ارمغان می‌آورد.

شور و اشتیاق رای اولی‌ها، نشاط و شادمانی جوانان غیرتمند، اراده آهنین پیرمردان و پیرزنان این دیار، متانت و صلابت زنان و همت و غیرت مردان را امروز بازهم در پای صندوق‌های رای می‌توان مشاهده کرد.

اینجا ایلام، پایتخت خادمین اباعبدالله(ع)، سرزمین جبهه و جنگ و گلوله، دیار مرزداران غیور و شجاع، امروز باز شاهد جهادی دیگر است، جهاد برای حریت و به ارمغان آوردن فردایی بهتر برای بچه‌های این سرزمین.

اینجا همه بار دیگر فرمان رهبری را لبیک گفته و با شور و شوقی عجیب قدم در راه جهاد با دشمنان نهاده‌اند تا تبلیغات اغواگرانه آنان را خنثی کنند.

امروز ۲۸ خرداد روز حماسه تاریخی ملت بزرگ ایران است که با تنی خسته از شرایط اقتصادی به فردای روشن این سرزمین امید دارند.

امروز همه به میدان می‌آیند تا بار دیگر مدافع ارزش‌ها و پاسدار خون شهدا باشند، بازهم با آرمان‌های رهبر فقید انقلاب بیعت ببندند و سرباز کوچک سیدعلی در جهاد با دشمنان باشند.

امروز همه حماسه حضور خواهند سرود و پرچم خوشرنگ کشور را بربلندای عزت و اقتدار و همت خویش با دستان توانایشان به اهتزاز در می‌آورند.

درود بر غیرت و شهامت و همت و مردانگی‌تان که دشمن از همین حضور سخت به خود خواهد لرزید.

درود بر شجاعت، صبر، متانت و ایستادگی‌تان که همین استواری و صلابت اراده دشمن را از پای در می‌آورد.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

استان ایلام دارای ۱۲ شهرستان، ۲۹ شهر و ۵۷۸ روستا است.

نظر شما