شناسهٔ خبر: 47841594 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آخرین جزییات از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ از زبان رئیس ستاد انتخابات کشور

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: صبح امروز مشکلات فنی پیش آمد اما بلافاصله با دستور وزیر کشور حدود یک درصد از مجموعه شعب کشور، از حالت آنلاین به سمت آفلاین رفتند که مردم معطل نشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور، با حضور در جمع خبرنگاران  حاضر در ستاد انتخابات کشور با تشکر از مردم برای حضور پرشورشان در پای صندوق های رای، ابراز امیدواری کرد، این روند ادامه داشته باشد. 

او افزود: صبح امروز مشکلات فنی پیش آمد اما بلافاصله با دستور وزیر کشور حدود یک درصد از مجموعه شعب کشور، از حالت آنلاین به سمت آفلاین رفتند که مردم معطل نشوند. 

وی افزود: من هم اکنون به فرمانداران و ساتانداران مربوطه اعلام می کنم، در هر نقطه اگر مشکل فنی پیش آمده و امکان آنلاین نیست، حتماً به سرعت آن را تبدیل به آفلاین کنند و رای مردم را بگیرند؛ هیچ‌کس نباید بابت معطل شدن در صف نتواند حق خودش را  استیفا کند. لذا فرمانداران و استانداران این را به عنوان یک ابلاغیه تلقی کنند.

عرف ادامه داد: درباره ارسال نشدن صندوق سیار برای افراد در بیمارستان‌ها با وزارت بهداشت و هلال احمر هماهنگ شده است. قرار شده که این اقدام با همکاری فرمانداری انجام شود. نماینده هلال احمر در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرده است، جلسه می‌گذاریم که ببینیم این اقدام از صبح صورت گرفته یا نه اگر صورت نگرفته باشد، حتماً باید این کار در  بعد از ظهر انجام شود که افراد بتوانند، رای خودشان را بدهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما