شناسهٔ خبر: 47841295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور:

نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از نعمت های الهی است

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به اینکه مردم بسیار فهمیم و فرهیخته ای هستند و در طول این ۴۲ سال ثابت کردند که در تمام انتخابات ها و بحران ها پای صحنه بودند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از نعمت های حضر حق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی» امروز(۲۸ خرداد) با حضور در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) و شرکت در فرآینده رای گیری و در جمع خبرنگاران گفت:خداوند در قرآن می فرماید ما راه را به انسانها نشان دادیم و برخی از اینها شاکر هستند از نعمتی که به آنها عنایت کردیم و برخی کفور هستند و کفران نعمت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود:من معتقدم نظاتم مقدس جمهوری اسلامی یکی از نعمت های حضر حق است که به مردم ایران اعطا کرده و ما مثل ماهیانی که در دریا هستند شاید قدر این نعمت بسیار بزرگ را ندادیم.

 

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد:چون خدا وند یک سنتی دارد در قرآن و می فرماید: اگر من به شما نعمتی را دادم و از آن قدر دنی نکردیم این نعمت را از شما می گیرم و به کسانی می دهم که منتظر آن نعمت هستند.

 

وی اظهار کرد:من معتقدم استمرار این نمعمت با رای دادن و تایید کردن نفر اصلح است یعنی به پای صندوق رای آمدن و هم به نفر اصلح رای دادن را شامل می شود، البته این را هم عرض کنم که مردم بسیار فهمیم و فرهیخته ای هستند و در طول این ۴۲ سال ثابت کردند که در تمام انتخابات ها و بحران ها پای صحنه بودند و آمده اند.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان کرد: قطعا امروز هم مردم عزیز ما، آقایان و خانم ها و رای اولی ها پای صندوق رای خواهند آمد و نفرات برتر خود را در شورای های شهر رو روستا، خبرگان، میان دوره ای مجلس و ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.

پایان پیام/483

نظر شما