شناسهٔ خبر: 47841109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رحمانی‌فضلی:

فرآیند رأی‌گیری در هیچ شعبه‌ای متوقف نشده است

وزیر کشور گفت: ما به صورت طبیعی ۷۰ هزار شعبه داریم، گاهی برق می‌رود، گاهی در دستگاه اخلال ایجاد می‌شود اما در هیچ جایی رای‌گیری متوقف نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با گزارش‌های واصله پیرامون اخلال در روند اخذ رأی ضمن رد این گزارش‌ها اظهار داشت: هیچ مشکلی نبوده است. به صورت طبیعی ما ۷۰ هزار شعبه داریم که در بعضی نقاط برق قطع می‌شود و در بعضی نقاط اتفاقاتی برای دستگاه می‌افتد اما در همه موارد بلافاصله مرتفع می‌شود.

رحمانی‌فضلی عنوان کرد: در عین حال هیچ وقت و به هیچ وجه رأی‌گیری متوقف نمی‌شود زیرا بلافاصله رای‌گیری به صورت آفلاین انجام می‌گیرد و سپس داخل سیستم ثبت می‌شود.

وی تاکید کرد: تاکید می‌کنم رأی‌گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی‌شود و اگر جایی اشکالی پیش بیاید، برای ۷۰ هزار شعبه طبیعی است و رأی‌گیری آفلاین انجام خواهد شد.

رحمانی فضلی در خصوص تاخیر در رای‌گیری در خارج از کشور، تصریح کرد: اطلاعات خارج را دقیق ندارم.

وی در رابطه با اینکه گفته می شود صندوق سیار برای بیماران کرونایی نیست، گفت: خیر، این صندوق‌ها هستند. در بیمارستان‌ها هم که همیشه صندوق سیار وجود دارد. بیماران قرنطینه‌ای هم برایشان صندوق می فرستیم.

 

انتهای پیام/ک

برچسب‌ها:

نظر شما