شناسهٔ خبر: 47841033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه فردوس تاکید کرد:

رئیس جمهور منتخب با پشتوانه قوی آرای مردم مشکلات را برطرف کند

حجت الاسلام بابایی گفت: رئیس جمهور منتخب باید با پشتوانه قوی آرای مردم، مشکلات را برطرف کند تا رضایت مقام معظم رهبری و مردم را به دنبال داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمد رضا بابایی» دقایقی پیش در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، روستا و عشایر در شعبه اخذ رأی مسجد ابوالفضل (ع) فردوس رای خود را به صندوق انداخت.

 

امام جمعه فردوس در گفتگو با خبرنگار شبستان  با اشاره به این مهم که باید هرچه زودتر این حماسه خدایی انجام شود، ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور خود و انتخاب فرد اصلح در جشن ملی شریک می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام بابایی با بیان اینکه بعد از اتمام رأی گیری رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود، اظهارکرد: بعد از انتخاب رئیس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا، افرادی که از حضور در این عرصه، جاماندند باید به برگزیدگان تبریک گفته و رقابت های دوران تبلیغات به رفاقت تبدیل شود.

 

به گفته وی رئیس جمهور منتخب باید با پشتوانه قوی آرای مردم، مشکلات را برطرف کند تا رضایت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم را به دنبال داشته باشد.

 

امام جمعه فردوس با اشاره به توطئه دشمنان مبنی بر عدم حضور مردم پای صندوق های رأی، گفت: دشمنان وظیفه خود را برای تضعیف و حتی براندازی نظام انجام می‌دهند ما سرباز قرآن و ولایت هستیم و باید به سخنان مراجع تقلید، رهبر و بزرگان نظام توجه کرده و هرگز به سفارش کسی که نمی‌تواند نظام و عزت ما را ببیند گوش ندهیم.

 

حجت الاسلام بابایی ضمن تقدیر از حضور مردم، برحضور باشکوه تر در ساعات اولیه پای صندوق های رأی تاکید کرد.

 

 

 

پایان پیام/706

نظر شما