شناسهٔ خبر: 47841030 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

یادداشت/

رای ندهیم؛ کسب و کار رسانه‌های غربی برای گول زدن افکار عمومی

این‌روزها کسب و کار رسانه‌های غربی برای گول زدن افکار عمومی، تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات است و تلاششان را بر دو واژه «رای ندهیم» خلاصه کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها در راه است و هجمه‌ این روزهای رسانه‌های غربی عدم مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات.

 

عده‌ای در فضای مجازی بی‌فایده بودن رای مردم را تبلیغ می‌کنند و می‌گویند رای مردم در تعیین سرنوشت مملکت نقشی ندارد اما سوال اینجاست، اگر مشارکت مردم بی‌تاثیر است دلیل این همه سرمایه‌گذاری‌ها و تبلیغات رسانه‌های غربی برای رای ندادن مردم چیست؟

 

بعضی‌ها می‌گویند رای نمی‌دهیم چون ما با سیاست کاری نداریم در حالیکه رای ندادن نیز خود یک رفتار سیاسی و یک پاس گل اشتباه به کسانی خواهد بود که از رای ندادن مردم خوشحال می‌شوند.

 

افرادی نیز می‌گویند رای دادن ما بی‌فایده است اما باید گفت اگر بی‌فایده است چرا عده کثیری رد صلاحیت شدند تا مبادا انتخاب شوند؟

 

دسته‌ای اعلام می‌دارند رای نمی‌دهیم چون بیکاری و گرانی بالاست اما رای ندادن من و شما بیانگر تایید وضع موجود است که هیچ کدام از مشکلات جامعه را کمرنگ نمی‌کند.

 

باید «رای دهیم» تا در تغییر وضع موجود کمک کنیم همه مردم گله‌مندند اما ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد دشمنان برای سرنوشت آنها تصمیم بگیرند.

 

همه گله‌مندند اما دلیلی نمی‌بینند که سرنوشت جامعه خود را به دست نااهلان بسپارند و در انتخابات 28 خرداد 1400 شرکت می‌کنند تا زمینه‌ساز رشد و اقتدار کشور خود باشند.

 

رای ندادن نمی‌تواند در بازگشایی گره‌ی مشکلات جامعه نقشی داشته باشد آنچه که رسانه‌های غربی می‌گویند و نشر می‌دهند چیزی جز فریب افکار عمومی نیست، پس همه با هم «رای می‌دهیم» تا حماسه حضور مردم را بار دیگر به رخ جهانیان بکشانیم.

پایان پیام/713

نظر شما