شناسهٔ خبر: 47841018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

نماز جمعه این هفته در آران و بیدگل اقامه می شود

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نماز جمعه این هفته شهرهای چهارگانه شهرستان آران و بیدگل با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقامه می‌شود.

صاحب‌خبر -

«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان  در آران و بیدگل گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونایی آران و بیدگل از وضعیت نارنجی به زرد، آیین وحدت ‌بخش نماز جمعه فردا ۲۸ خردادماه با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در مصلاهای نماز جمعه این شهرستان اقامه می‌شود.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: ستادهای نماز جمعه شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، ابوزیدآباد و سفیدشهر تمهیدات بهداشتی لازم را برای برگزاری این آیین عبادی سیاسی فراهم کرده اند.

 

عبدلی افزود: این فریضه در شهر آران و بیدگل، فردا به امامت حجت الاسلام «مهدی یوسفیان» امام جمعه موقت آران و بیدگل و عضو هیأت علمی و مدیر گروه مهدویت پژوهشگاه بین المللی المصطفی(ص)  اقامه خواهد شد.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل با بیان ابن که اتوبوس های حمل و نقل شهرداری برای رفاه حال نمازگزاران خدمت رسانی می کنند، از نمازگزاران خواست با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نمازجمعه شرکت کنند.

 

عبدلی افزود:  مؤمنین نمازگزار باید درنظر داشته باشند که قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مصلاهای نماز جمعه بپرهیزند.

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل با تقدیر از همکاری نمازگزاران در رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های گذشته گفت: در مدت زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، ستادهای نماز جمعه و نمازگزاران به بهترین شکل شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده‌اند و از این لحاظ در واقع می‌توان آن را به عنوان یک الگوی موفق معرفی کرد. البته برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در هفته های آینده به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد./

پایان پیام/513

نظر شما