شناسهٔ خبر: 47838869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰؛

میزان مشارکت مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را پرورش می دهد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در شیروان گفت: مردم با حضور خود در انتخابات سرنوشت مملکت را رقم می زنند که میزان مشارکت مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را پرورش می دهد.

صاحب‌خبر -

«فریمان ابراهیم زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: دشمنان نظام و ملت ایران در طول انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده‌اند تا مردم را از نظام، انقلاب و ولایت مأیوس کنند و با قرار گرفتن در آستانه انتخابات برای ناامید کردن و مأیوس کردن مردم و کاهش حضور پای صندوق‌های رأی دست به تبلیغات گسترده زده‌اند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در شیروان اضافه کرد: امروز وظیفه همه یاران و دلسوزان انقلاب و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی دارند این است که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت، ترغیب و تشویق کنند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد نظام اسلامی مستحکم‌تر می‌شود و در برابر توطئه‌های دشمنان با صلابت تر و با اقتدار بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد.

 

ابراهیم زاده عنوان کرد: همه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری که توصیه و وصیت امام عزیزمان (ره) و منویات مقام معظم رهبری است با چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری با دست در دست یکدیگر قرار دادن، محقق شود و انتخاباتی را که در خور و شأن نظام جمهوری اسلامی ایران، استان و شهرستان است، برگزار کنیم.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 28 خردادماه در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/641

نظر شما