شناسهٔ خبر: 47838529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

پیام حضور پرشور مردم در انتخابات، تسلیم نشدن برابر زورگویان است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: پیام حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، تداوم اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی و تسلیم نشدن در برابر زورگویی دشمن است.

صاحب‌خبر -

سیدمجتبی علوی‌مقدم روز جمعه با حضور در شعبه رای‌گیری مسجد جامع سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایطی که همه تلاش دشمنان از ماههای گذشته بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات متمرکز شده بود، مردم فهیم ایران امروز با خلق یک حماسه دیگر آنان را ناکام می‌گذارند.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران، از هر جناح و گروه سیاسی، برای  حمایت دوباره از آرمان های انقلاب به پای صندوق های رای می آیند.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند که با خلق حماسه بر اقتدار، امنیت و عزت ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی می افزایند.

علوی مقدم افزود: مردم ایران با هر رای خود پاسخی محکمی به دشمنان می دهند و اعلام می کنند که تحریم ها و مشکلات، ذره ای خلل در اراده مصمم آنها برای حمایت از نظام اسلامی ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات، نشانه بصیرت سیاسی و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: مردم بابصیرت ایران با انتخاب اصلح، انتخابات را به صحنه حمایت همه‌جانبه از آرمانهای انقلاب و اندیشه های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب تبدیل می کنند.

علوی مقدم با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات ادامه داد: این رویداد سیاسی بیانگر پشتوانه مردمی نظام است که ارتقای جایگاه بین المللی جمهوری اسلامی و موجبات اقتدار کشور را فراهم می کند.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، به لحاظ بهداشتی، تدابیری جدی اندیشیده شده است تا همه شهروندان با خاطری آسوده در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به همراه فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شده و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

علوی مقدم با اشاره به افزایش شعب اخذ رای تصریح کرد: ۲۰۹ شعبه اخذ رای شامل ۱۶۰ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار برای این دوره از انتخابات در شهر سبزوار و بخش های مرکزی و روداب پیش بینی شده است.

فرماندار ویژه سبزوار گفت: تعداد شعب اخذ رای نیز ۱۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته و حدود پنج هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیتی در برگزاری انتخابات در این شهرستان مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز (جمعه)  در پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی در حال برگزاری است.

در مجموع  ۱۷ هزار و ۸۶۰ نامزد در خراسان رضوی برای کسب هشت هزار و ۷۳۷ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا به رقابت می پردازند و سه نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نیز در حال رقابت برای تعیین یک نماینده باقیمانده این استان در این مجلس هستند.

نظر شما