شناسهٔ خبر: 47838149 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

میرتاج الدینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ملت ایران امروز حماسه‌ای بزرگ رقم خواهند زد/ انتخابات فرصت مناسبی برای کارآمد شدن کشور است

نماینده مردم تبریز گفت: انتخابات فرصت مناسبی برای تغییر در ریل و مسیر قوه مجریه برای کارآمد شدن است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد رضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و لزوم پرشور مردم در این انتخابات، گفت: مردم ایران در موقیعت حساس و آموزنی بزرگ قرار گرفته‌اند که با انتخاب خود باید سکان قوه مجریه کشور را به مدت ۴ سال به فردی اصلح بسپارند.

وی افزود: البته دشمنان انقلاب اسلامی همانند ۴۲ سال گذشته تلاش خواهند کرد تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کنند که قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد و ملت ایران بار دیگر حماسه‌ای بزرگ را رقم خواهند زد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری نیز دادن شعار‌های پوپولیستی و پوچ پرهیز کنند، تصریح کرد: قطعا مردم نیز با هوشیاری با نگاه به برنامه‌های کاندیدا‌ها و میزان محقق شدن آن‌ها به کاندیدای مورد نظر خود رای خواهند داد.

میرتاج الدینی با بیان اینکه اگرچه مردم از برخی سوءمدیریت‌ها ناراحت هستند، اما این بدان معنا نیست که با صندوق‌های رای قهر کنند، اظهار کرد: مردم به خوبی می‌دانند انتخابات فرصت مناسبی برای تغییر در ریل و مسیر قوه مجریه برای کارآمد شدن است.

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه در ۴۲ سال گذشته مردم نشان داده‌اند وقتی صحنه انتخابات پیش بیاید وارد این صحنه می‌شوند و حرف خود را می‌زنند، عنوان کرد: قطعا مشارکت مردم در انتخابات اقتدار نظام را نشان می‌دهد.

وی با تاکید براینکه مردم می‌توانند با انتخاب هوشمندانه خود مسیری که در هشت سال گذشته طی شده را عوض کنند، گفت: حضور مردم در انتخابات برای کشور تعیین کننده است، وقتی مردم احساس مسئولیت کنند که کشور نیاز به حضور آن‌ها دارد در صحنه حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما