شناسهٔ خبر: 47837396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توضیحات سردار رضایی درباره تمهیدات پلیس برای انتخابات ۱۴۰۰

سردار رضایی گفت: پلیس علاوه بر حراست از صندوق‌های رأی و برقراری نظم و امنیت در شعب رأی گیری، اقدامات دیگری را نیز برای امنیت پیرامونی انتخابات در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در جلسه کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی شرق استان تهران که با موضوع "انتخابات" برگزار شد، ضمن نثار درود به ارواح طیبه شهدا و گرامیداشت دهه کرامت بیان داشت: خدا را سپاسگزارم که توفیق داد در جمع شما عزیزان حاضر شوم و عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت شما داشته باشم.

وی افزود: حوزه فرماندهی انتظامی شرق استان ویژگی‌های خاصی دارد و با توجه به این که شاهراه به شرق کشور به ویژه تردد زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است و همچنین به دلیل طبیعت منطقه که کویری و جنگل است و هرکدام حساسیت خود را دارد، بحمدالله مدیریت، اشراف و تسلط خوبی مشاهده می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با توجه به موضوع این جلسه که "انتخابات" است باید اذعان دارم تا این لحظه آمادگی کامل پلیس برای ماموریت انتخابات به خوبی احراز شده است.

جانشین ناجا با بیان اینکه در سال گذشته کمیسیون‌های عملیات ناجا در استان‌های مختلف برگزار و نتایج خوبی حاصل شد، افزود: بیش از ۷۰ درصد از کمیسیون‌های عملیات ناجا در سایر استان‌ها با مصوبات کشوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به مقبولیت ناجا در بین آحاد جامعه ادامه داد: نیروی انتظامی بحمدالله در سطح کشور با مدیریت و فرماندهی برادر ارزشی و مجاهد سردار "حسین اشتری" وضعیت قابل قبولی برای عموم دارد و تجمید مقام معظم رهبری از ناجا مبیّن این عملکرد و مقبولیت ناجاست که مسئولیت ما را مضاعف می‌کند.

سردار رضایی خاطر نشان کرد: روحیه حاکم بر نیروی انتظامی روحیه انقلابی است و مماشات و تعارف در آن جایگاهی ندارد.

این مقام عالی رتبه ناجا تصریح کرد: در نیروی انتظامی سلسله مراتب وصل به، ولی فقیه است و ما افتخار می‌کنیم به این سازمان و لباسی که بر تن داریم و خدا را شاکریم که سرباز ولایتیم و در مسیر عبادت؛ هنگامی که دغدغه آرامش مردم را داریم این به معنای عبادت عملی است.

وی خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) فرمودند مراقبت از نظام از اوجب واجبات است و امروز پلیس حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب است و نیروی انتظامی با ایمان راسخ در خدمت مردم و حافظ نظام می‌باشد.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه ما باید فرهنگ سازمانی را برجسته کنیم و لازمه آن توجه به بنیان خانواده است افزود: اعتقادات، احکام و اخلاق باید نهادینه شود و همچنین در آن طرف باید بحث مثبت گرایی و صمیمیت در بین کارکنان را ترویج دهیم.

وی ادامه داد: نظم و انضباط همواره سرلوحه ناجا بوده که در کنار اقتدار و صلابت، موفقیت را در پی خواهد داشت.

جانشین ناجا در بخش دیگر از سخنانت خود بیان داشت: نیروی انتظامی یک سازمان بزرگ، منسجم، مقدس و وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست و تدبیر مقام معظم رهبری حفظ و ارتقاء سطح اقتدار و قداست پلیس است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در بحث انتخابات اقدامات و برنامه ریزی‌ها و آموزش‌های خوبی در این استان انجام شده است و لازم است دستورالعمل‌ها اجرایی شود، گفت: پلیس علاوه بر حراست از صندوق‌های رأی و برقراری نظم و امنیت در شعب رأی گیری، اقدامات دیگری را نیز برای امنیت پیرامونی انتخابات با تسلط و اشراف اطلاعاتی و خنثی سازی هرگونه تهدیدی در نظر گرفته است.

سردار رضایی افزود: در بحث فضای مجازی به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزار‌های در دست دشمن نیز رصد و مدیریت با دقت صورت می‌گیرد و اقدامات لازم با هماهنگی معاونت اجتماعی ناجا انجام می‌شود.

این مقام انتظامی در بخش دیگر با تاکید بر استمرار اطلاع رسانی به عموم مردم در بحث تسهیلات ترخیص خودرو‌های سواری توقیف شده در پارکینگ‌ها نیز گفت: با توجه به اینکه بنیاد تعاون از بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال از سهم خود گذشته است باید اطلاع رسانی شود تا مالکان خودرو‌هایی که از سال ۹۴ توقیف شده اند بیایند و با تعرفه قدیمی و قیمت مناسب خودرو‌های خود را ترخیص کنند که این گامی در جهت رضایتمندی مردم است.

جانشین فرمانده ناجا در خاتمه با اشاره به اینکه قدردان همه همکاران و خانواده‌های عزیز آن‌ها در کسب موفقیت‌های ناجا هستیم، گفت: این انتخابات نیز به برکت خون شهدا ان شاءالله برگ زرین دیگر بر افتخارات ملت بزرگ ایران خواهد بود.

گفتنی است در ابندای این جلسه سردار " کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی شرق استان تهران ضمن خوش آمدگویی به جانشین ناجا و هیئت همراه، به ارائه گزارش کاملی از وضعیت استراتژیک و عملکرد پلیس شرق استان تهران پرداخت و بر آمادگی توام با نشاط کارکنان انتظامی برای ماموریت مهم انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما