شناسهٔ خبر: 47835644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ جامعه هنری استان را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ حسین فرخنده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسانه ها و جامعه هنری همچنان که پیش از این در ترغیب و تشویق مردم برای تحقق مشارکت حداکثری در پای صندوق اخذ رای فعالیت داشتند، در روز جمعه باآمدن در پای صندوق رای حماسه  حضور حداکثری را به نمایش بگذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهارداشت : براساس بررسی ها خبرنگاران و هنرمندان با ۶ هزار پست در فضای مجازی جامعه هنری و مردم را به پای صندوق اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری دعوت کردند.
فرخنده اضافه کرد :  رسانه های استان در آگاهی بخشی به جامعه، تبیین  اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و اطلاع رسانی برنامه های نامزدها نقش خود را همسو با منافع مردم و آرمان های انقلاب به بهترین شکل ایفا کرده اند.
وی نشست با هنرمندان و رسانه ها، برگزاری مسابقات فرهنگی در ارتباط با مشارکت حداکثری، ساخت و انتشار کلیپ های مرتبط با انتخابات از سوی هنرمندان را از برنامه های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق مشارکت حداکثری اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد : انتخابات عرصه حضور و اراده مردمی برای تعیین سرنوشت و مشارکت در فعالیت های ملی است و فرصتی در اختیار مردم گذاشته می‌شود تا اراده مردم در تعیین سرنوشت محقق شود و مردم ایران اسلامی جمعه این هفته نیز بار دیگر نشاط و حضور خود را در این عرصه مهم به رخ جهانیان می کشند.

وی با دعوت از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر، رسانه، کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند برنده اصلی در انتخابات هستند و همانند گذشته مردم ایران اسلامی از این آزمون نیز سرافراز خارج خواهند شد.

فرخنده با بیان این که مردم ما در مقاطع حساس تاریخ همواره نشان دادند حماسه آفرین هستند و  اکنون نیز یکی از همان زمان‌ها ست تا همگی مسوولانه به پا خیزیم و سهم خود را در پیشرفت کشور ادا کنیم و انتخابات یکی از جلوه های مردم سالاری دینی است که تبلور آن را در این چهل سال دیده ایم. 
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ، روستا و عشایری همراه با میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا جمعه 28 خردادماه همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود و در این استان یک هزار و 200 شعبه اخذ رای آماده رای گیری از 672 هزار واجد شرایط رای هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما