شناسهٔ خبر: 47834420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۹۰ هزار نفر در شهرستان مسجدسلیمان واجد شرایط رای‌دهی هستند

اهواز - ایرنا - فرماندار شهرستان مسجدسلیمان گفت ۹۰ هزار نفر در مسجدسلیمان واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات هستند که سه هزار نفر آنها رای اولی می باشند.

صاحب‌خبر -

محمد پاکدل پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۲۷ صندوق اخذ رای برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در شهرستان مسجدسلیمان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۷ صندوق شهری و ۸۰ صندوق روستایی و عشایری هستند.

وی بیان کرد: حدود ۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و انتظامی در برگزاری این دوره از انتخابات در شهرستان مسجدسلیمان همکاری دارند.

فرماندار شهرستان مسجدسلیمان گفت: انتخابات شورای شهر نیز با رقابت ۱۷۰ نامزد برگزار می شود.

وی در خصوص میزان مشارکت و حضور مردم شهرستان در انتخابات گفت: خوشبختانه فضای انتخاباتی بسیار خوبی در شهرستان حاکم شده و پیش بینی می شود میزان مشارکت همچون دوره‌های قبل، بالا باشد.

وی بیان کرد: با توجه به همزمان بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، این موضوع منجر به استقبال بیشتر مردم از انتخابات خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد در سراسر کشور آغاز  می شود.

نظر شما