شناسهٔ خبر: 47826546 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

روحانی در آئین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت بهداشت و شهرداری تهران:

از مردم خواهش می‌کنم امشب را شب قدر بدانند و فردا پرشور و باشکوه پای صندوق رأی بیایند/ اگر کاندیدای ما در صحنه نیست، به نزدیکترین گزینه به او رأی بدهیم

رئیس جمهور گفت: من بازهم از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر این تجربه ۸ ساله ای که داشتم و به شرایط جایگاه ریاست‌جمهوری آگاه هستم، عرض می‌کنم که رئیس جمهور برای اینکه بتواند در مقابل مسائل بین‌المللی و مشکلات داخلی بایستد و با توان بیشتر کار و تلاش کند، حضور مردم بسیار تاثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ظهر امروز در آئین افتتاح طرح‌های وزارت بهداشت و شهرداری تهران طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که هفتاد و سومین پنجشنبه های افتتاح را شاهد بودیم و بخش اعظم افتتاح ها به بخش سلامت و بخش دیگر به حمل و نقل عمومی مرتبط می‌شد. در آغاز می خواهم خدمت مردم عزیز و بزرگوار ایران عرض کنم که فردا روز ۲۸ خرداد است و انتخابات بسیار با اهمیتی در تاریخ ما در حال برگزاری است. من بازهم از مردم عزیز خواهش می‌کنم به خاطر این تجربه ۸ ساله ای که داشتم و به شرایط جایگاه ریاست‌جمهوری آگاه هستم، عرض می‌کنم که رئیس جمهور برای اینکه بتواند در مقابل مسائل بین‌المللی و مشکلات داخلی بایستد و با توان بیشتر کار و تلاش کند، حضور مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: اینکه مردم در یک جمعیت پایین پای صندوق آرا باشند یا یک جمعیت بالا بسیار مهم است، مساله دیگر این است که ما فردا به وظیفه خود عمل کنیم و پای صندوق آرا برویم ممکن است که گله‌هایی در ذهن باشد اما برای فردا نباید این گله‌ها را مدنظر قرار دهیم و بگوییم که فلانی مد نظر ما بود اما اکنون در لیست نیست باید ببینیم که چه کسی نزدیک‌تر است به او و همان را انتخاب کنیم.

روحانی در ادامه بیان کرد: کار ناتمام یک جمع و یک نهاد نمی‌تواند ما را از یک وظیفه مهم ملی دور کند، اگر هفته‌های گذشته یک مقدار شرایط انتخابات سرد بود و به دلیل فضایی که وجود داشت نتوانست انتخابات گرمی را ایجاد کند؛ مردم خودشان می‌توانند جبران کنند از مردم عزیز می خواهم که تصمیم بگیرند و امشب را شب قدر بدانند و تصمیم بگیرند و فردا پای صندوق رای بیایند و اما در سراسر کشور ببینیم که جمعیت زیادی پای صندوق آرا هستند از مردم عزیز می خواهم که فردا فضا را گرم کنیم خیلی از دشمنان و بدخواهان ما هستند که فردا می‌خواهند، صف های رای ما خلوت باشد نباید اجازه دهیم که آرزوی آنها تحقق پیدا کند ان‌شاءلله فردا یک انتخابات شکوهمندی را داشته باشیم و ۲۸ خرداد به عنوان یک برگ زرین در تاریخ انقلاب را ثبت و ضبط شود.

وی ادامه داد: من در اینجا می‌خواهم بگویم اولین که یکی از افتخارات بزرگ دولت یازدهم و دوازدهم انقلاب در سلامت است هیچ کس نمی‌تواند این واقعیت را منکر شود حتی بی انصاف ترین منتقد هم نمی‌تواند در بخش سلامت چشم را باز کند این همه بیمارستان و تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات ایجاد شده را نبیند و بگوید که در سلامت کاری انجام نشده است. طرح تحول سلامت در سال ۹۳ شروع شد تا امروز ادامه دارد و تا روز آخر این دولت ادامه خواهد داد امیدوارم که دولت سیزدهم هم آن را ادامه بدهد.

ادامه دارد...

نظر شما