شناسهٔ خبر: 47824474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دعوت مسئولان استان همدان از مردم برای حضور در انتخابات

شهره اکبری

استاندار همدان طی پیامی، مردم شریف استان همدان را برای شرکت در انتخابات روز جمعه ۲۸خرداد ۱۴۰۰ دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

در متن پیام آمده است: «امروز سربلندی و اقتدار ملی و عزم پولادین ملت که برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است با حمایت‌ها و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش دولتمردان بیش از هر زمان دیگری ظهور و بروز یافته است. 

در چنین شرایطی حضور پرشور و مقتدرانه مردم در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰، علاوه بر اینکه دشمنان را ناامید می‌کند، در صلابت نظام جمهوری اسلامی مؤثر است.

امید است مردم فهیم و بابصیرت استان همدان  با حضور گسترده و آگاهانه خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ برگزار می‌شود، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، موجبات شکست نقشه های دشمنان و استحکام بنیان‌های مردمسالاری دینی در کشور را فراهم و صحنه های زیبا و به یاد ماندنی را در این عرصه مهم رقم بزنند.» 

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان همدان نیز در پیامی از  مردم شریف همدان برای شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ دعوت کرد.

متن پیام وی بدین شرح است: «در طول چهار دهه عمر بابرکت انقلاب اسلامی، حضور پرشور و آگاهانه مردم انقلابی ایران اسلامی در ادوار مختلف انتخابات، به عنوان بارزترین جلوه مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

اینجانب با تأکید بر این نکته که خدمت‌گزاران شما در ستاد انتخابات استان همدان تمام توان و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور به کار گرفته‌اند، امیدوارم همه هم‌وطنان ما به ویژه مردم فهیم و انقلابی استان همدان نیز با حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰، بار دیگر در عرصه تبعیت از مقام عظمای ولایت و احساس تکلیف در برابر خون شهدا و میراث گرانقدر امام راحل (ره)، در انتخابات پیش رو نیز حماسه‌ای بی‌بدیل و به یادماندنی از ولایتمداری، یکپارچگی، وحدت و همدلی را رقم خواهند زد.» 

در ادامه فرماندار شهرستان نهاوند با صدور پیامی از مردم، اقشار و گروه‌ها در شهرستان نهاوند برای حضور گسترده و بانشاط در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کرد.

در متن پیام آمده است: «انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، تجلی رکن جمهوریت نظام و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشور، همواره عرصه‌ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بی‌تردید حضور و مشارکت حداکثری ملت بزرگ ایران در انتخابات مختلف برگزار شده طی ۴۲ سال سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به عنوان سرمایه ارزشمند و تقویت کننده و دوام بخش نظام، مؤید چنین واقعیت مهمی است.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه الله) هرکسی امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد، در نهایت برنده اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود و پرچم افتخار را به دستان آنهایی می‌سپارند که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایرانیان دارند.

سردار دلها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اهمیت حضور مردم در انتخابات و عرصه های سیاسی کشور نیز تأکید زیادی کردند.

بی تردید دولتی که پشتوانه مردمی داشته باشد در جهت توسعه کشور و حل مسائل اساسی و نیز تعاملات جهانی دلگرم به مردم خویش است و قدرت بازدارندگی نسبت به طمع و سلطه دشمنان ملت ایران پیدا می‌کند.

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، میدان عمل و فرصت بی‌بدیلی است که حضور حداکثری و تأثیرگذار مردم در پای صندوق‌های رأی، می‌تواند ضمن نمایش جلوه‌های زیبایی از شکوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنانِ این ملت را مأیوس و ناامید کند. 

اینجانب از تلاش‌های مجریان و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان نهاوند که با بی‌طرفی کامل برای برگزاری انتخاباتی امن و سالم، تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند، نامزدها و هوادارانشان که حفظ سلامت مردم در مقابل کرونا را در زمان تبلیغات‌شان مدنظر داشته‌اند، رسانه‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی که وظیفه خطیر آگاهی‌بخشی را به عهده داشته و دارند و همچنین از مردم انقلابی و عزیز شهرستان نهاوند که این عرصه را فرصتی برای حضور همگامی می‌دانند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم در این دوره همچون گذشته با لبیک به ندای رهبری و در راستای تداوم حرکت‌های پرثمر ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته، با حضور گسترده و پرنشاط همه اقشار و گروه‌ها پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام بیفزاییم.» 

در ادامه در پیام مشترک و دعوت امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار برای حضور مردم شریف در انتخابات ۲۸ خرداد آمده است: «۲۸ خرداد روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند. 

انتخابات یک موهبت است که به مردم داده شده تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه،با پیروی از خط امام(ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.

اینجانبان از تمامی مردم فرهیخته، غیور، بصیر و ولایتمدار شهرستان بهار دعوت می‌کنیم تا همه با هم با مشارکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی ضمن حضور فعالانه، انتخابی آگاهانه و ادای دین عالمانه، لبیک‌گوی منویات مقام معظم رهبری درباره شرکت آگاهانه در انتخابات بوده و همچون گذشته پرچم‌دار حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی و افتخاری دیگر برای دیار آیت الله بهاری باشیم.

بنابراین از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان بهار دعوت بعمل می اوریم تا فردا با حضور گسترده در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیافزاییم.»

در ادامه امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای مشترک برای دعوت از مردم دیار سیدجمال‌الدین برای حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی صادر کردند. 

به گزارش ایسنا، در متن این بیانیه آمده است: «حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراها هستیم. انتخاباتی که تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش‌رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

با تعظیم و تکریم بر ملت سربلند ایران اسلامی به‌ویژه مردمان دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی که خود را برای حضوری دشمن‌شکن و «آگاهانه» در انتخابات پیش‌رو آماده ساخته است، دعوت می‌کنیم با حماسه حضورخود در پای صندوق‌های رای بار دیگر شرنگ شکست را بر دشمنان نظام جمهوری اسلامی چشانده و حضور پررنگ خود را با شور و  مشارکت حداکثری و گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد به رخ جهانیان بکشانند و بار دیگر پایبندی خود به نظام را ثابت کنند و به جهانیان بفهمانند که ملت ایران اسلامی به کوری چشم دشمنان هنوز هم حافظ نظام و آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبری هستند و تا پای جان از این انقلاب و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد و راه امام راحل ،شهدا و  سردار شهید سلیمانی‌های والامقام همچنان ادامه خواهد داشت.» 

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی نیز در پیامی دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و مردم غیور ایران سرفراز را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است: «اهمیت حضور مردم در بزرگترین رویداد سیاسی کشور یعنی انتخابات و تعیین سرنوشت خود، بر کسی پوشیده نیست، حق تعیین سرنوشت و انتخاب مستقیم و غیرمستقیم کلیه مسئولان کشور، از جمله موهبت‌های الهی است که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم ما اعطاء شده است.

انتخابات صحنه شکوهمند تعیین سرنوشت کشور است و این انتخاب هر چه آگاهانه‌تر باشد آینده درخشان‌تری را برای میهن‌مان به ارمغان خواهد آورد. بی‌تردید حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور با حضور در انتخابات حاصل خواهد شد و بنابراین کمترین قصور، ناامیدی و بی‌تفاوتی نسبت به این مهم، به کشور و مردم ضربه و لطمه خواهد زد.

از عموم دانشگاهیان کشور به ویژه اعضای جامعه دانشگاهی سیدجمال الدین اسدآبادی و همچنین آحاد جامعه ایران اسلامی دعوت می کنیم در راستای تداوم راه علامه شهید، سیدجمال الدین اسدآبادی، شهید سعید قهاری سعید، شهید محمدرسول رضایی و ۴۰۳ شهید خطه بیداردلان اسدآباد، پایتخت اندیشه بیداری اسلامی و عمل به توصیه های پدرانه سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور و شایسته در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر همچون ادوار گذشته برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزایند و موجب مأیوس شدن دشمنان کشور عزیزمان و خنثی شدن توطئه های آنها شوند.» 

انتهای پیام
 

نظر شما