شناسهٔ خبر: 47822864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عبادی‌پور: مقابل تیم ملی والیبال برزیل تا لحظه آخر جنگیدیم/ برای المپیک آماده می‌شویم

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان درباره دیدار این تیم مقابل برزیل در لیگ ملت‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد عبادی پور دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان پس از شکست ۳ بر یک این تیم مقابل برزیل در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ اظهار داشت: بازی سختی مقابل بهترین تیم جهان داشتیم. تمام تیم‌ها باید به این تیم احترام بگذارند؛ برزیل قهرمان جهان و المپیک است.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم می‌توانستیم در برخی از ست‌ها مخصوصاً ست چهارم پیروز شویم، اما برخی اوقات سرویس‌های خوبی نزدیم. تفاوت ما و برزیل زیاد نبود و می‌توانستیم در این بازی موفق شویم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازی را بد شروع کردیم و اواخر مسابقه بهتر شدیم. ما در حال آماده‌سازی برای المپیک هستیم و امیدوارم شروع خوبی در آنجا داشته باشیم.

او افزود: نکته مثبت در تیم ما این بود که جنگیدیم. قبل بازی نمی‌خواستیم ۳ بر یک ببازیم. آینده خوبی در انتظار ما است و امیدوارم در المپیک بهترین نمایش را داشته باشیم.

عبادی‌پور عنوان کرد: بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم، برزیلی ها شانس بیشتری داشتند. دم بچه‌های ما گرم که بازی را رها نکردند و جنگیدند. برزیلی‌ها با توپ‌گیری و سرویس‌های خوب ما را اذیت‌ کردند، اما تا لحظه آخر جنگیدیم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما