شناسهٔ خبر: 47821627 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتمام عملیات اجرایی ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه در خراسان جنوبی تا پایان دولت دوازدهم

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۶۱۴ کیلومتر بزرگراه تاکنون در استان ساخته شده است و تا پایان دولت دوازدهم ۱۰۰ کیلومتر دیگر نیز تکمیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ابتدای دولت یازدهم ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه در استان وجود داشت و ۴۱۰ کیلومتر بزرگراه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم برای خراسان جنوبی احداث شد که رشد ۱۳۷ درصدی داشته است.

او افزود: در هشت سال گذشته، هزار و ۳۰ کیلومتر راه روستایی در سطح استان احداث شد که این رقم نیز نسبت به سال‌های ماقبل ۲۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

داعی افتتاح ۲ بیمارستان با مجموع ۲۹۴ تخت برای شهرستان‌های طبس و فردوس را از دیگر اقدامات شاخص در هشت سال گذشته برشمرد و اظهار کرد: امید می‌رود تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه را در استان تکمیل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به آغاز پروژه مهم راه‌آهن استان همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری در سال ۱۳۹۸ تصریح کرد: ادامه عملیات اجرایی قطعه ۱۶ راه‌آهن بیرجند - یونسی و تکمیل محور میل ۷۸ به فراه افغانستان برای تحول در صادرات از بازارچه میل ۷۸ جزو برنامه‌های پیش‌رو و دارای اولویت است.

انتهای پیام / س

نظر شما