شناسهٔ خبر: 47821489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: ریگان برای انتخاباتی پرشور آماده شده است

کرمان- ایرنا - فرماندار ریگان گفت: همه ارکان و بخش‌ های متولی در این شهرستان همانند سایر نقاط کشور و استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور آماده هستند و تمامی مقدمات لازم برای برگزاری این رویداد مهم نیز انجام شده است.

صاحب‌خبر -

امین باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرآیندهای مرتبط با برگزاری انتخابات مطابق برنامه به طور روزشمار انجام شده و آمادگی های لازم برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه جاری مهیاست.

وی با بیان اینکه ۸۲ صندوق شعبه اخذ رای در سطح شهرستان ریگان برنامه ریزی شده است گفت: باتوجه به وجود مناطق کوهستانی سخت گذر و نیز عشایری ۱۷ صندوق سیار مخصوص این مناطق در نظر گرفته شده است.

به گفته باقری هماهنگی ها برای اعزام دست اندرکاران صندوق های سیار از عصر پنجشنبه به مناطق کوهستانی و عشایری انجام شده تا در زمان مناسب در این مناطق استقرار یابند و بتوانند همزمان با شروع رای گیری از صبح جمعه همانند دیگر نقاط کشور، رای گیری را آغاز کنند.

فرماندار ریگان با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا و گرمای هوا در این شهرستان گفت: تعداد شعب اخذ رای در مقایسه با دوره های گذشته افزایش یافته است تا مردم با سهولت بیشتری به صندوق آرا دسترسی داشته باشند.

به گفته وی رقابت نامزدهای انتخابات شوراها در ۱۲۸ روستا و چهار شهر شهرستان ریگان جریان دارد.

وی با پیش بینی مشارکت گسترده مردم شهرستان ریگان در انتخابات بیان کرد: مردم ریگان که همیشه پای انقلاب بوده اند و حضور در انتخابات را وظیفه خود می دانند امسال نیز مانند دوره های قبل با مشارکت بالا در انتخابات حاضر خواهند شد.

فرماندار ریگان با بیان اینکه رای مردم تاثیر مستقیم بر سرنوشت و آینده منطقه و کشور دارد اظهارداشت: مردم بخوبی می دانند که آرایشان در انتخابات شوراها چطور می تواند در توسعه و آبادانی شهرستان تاثیرگذار باشد.

وی افزود: در سطح کشوری و حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم می دانند که حضور گسترده در انتخابات به دولتمردان کمک می کند سیاست های داخلی و خارجی را با شرایط بهتری در سطح دنیا پیش ببرند.

باقری با بیان اینکه مردم ریگان درک درستی از تحولات و مسائل کشور و جهان دارند پیش بینی کرد که شاهد انتخاباتی پرشور در انتخابات بویژه در این شهرستان باشیم.

شهرستان ریگان در جنوب شرق استان کرمان واقع شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود.

نظر شما