شناسهٔ خبر: 47818265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای ایجاد نشاط اجتماعی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای ایجاد نشاط اجتماعی بین شهروندان را از اهداف برگزاری جشنواره تابستانی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی ۱۴۰۰گفت:جشنواره تابستانی تبریز، فرایندی مردمی با رویکرد آموزشی-تفریحی در خانواده است که مبنای خود را بر مشارکت مردمی، دررعایت پروتکل‌های بهداشتی حاضر، اهمیت دادن به سلامتی خانواده ها، یادگیری اصول و حقوق شهروندی و غنی سازی فرهنگی شهروندان قرار داده است و بدین منظور نقش هم افزایی فعالیت‌های آموزشی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریزرا در یکپارچگی آموزش‌ها و ارتقاءاثربخشی آموزش‌ها از طریق جشنواره ایفا می نماید.

او افزود: برگزاری مراسم ها، جشنواره‌ها و برنامه‌هایی با موضوع ایجاد نشاط و شادکامی در جامعه به همراه حفظ ارزش‌ها و تعالی اخلاقی و معنوی جامعه، می‌تواند به ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی یاری رساند.

او گفت: جشنواره تابستانی سال ۱۴۰۰ تحت عنوان” سلامتی نشاط وزندگی” بارویکرد خانواده در پارک‌ها و مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی ۱۴۰۰ با حضور معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز، شهردار منطقه یک، مسئولین و مدیران استانی در پارک شمس تبریزی با برگزاری جشن تکلیف و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر همچنین اقامه نماز با همت مدیریت فرهنگی منطقه یک شهرداری تبریزبرگزار شد.

این مراسم همچنین با حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف، بازی‌های بومی محلی، اجرای ویژه برنامه‌های شاد کودکان و نوجوانان گروه‌های سرود محلات به ویژه کم‌برخوردار، نمایشگاه عملکرد و دستاورد‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق با حضور گستردۀ شهروندان برگزار و باعث استقبال ویژه‌ای از شهروندان شد.

انتهای پیام/

نظر شما