شناسهٔ خبر: 47817918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیرستاد انتخابات استان زنجان:

تبلیغات نامزد شورا‌ها تا ساعت ۱۲ امشب ادامه دارد

صفری گفت: تبلیغات نامزد‌های شورای اسلامی شهر و روستا تاساعت۱۲ امشب وتبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری تا ساعت۷صبح فردا ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: فعالیت تبلیغاتی کاندیدا‌ی ریاست جمهوری که از هفتم خردادماه آغاز شده ساعت ۷ صبح فردا به پایان می‌رسد.


او افزود: تاکنون هیچ تخلفی از سوی کاندیدا‌ی ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان زنجان مشاهده نشده است.

مدیرکل دفترامور سیاسی و انتخابات استانداری زنجان ادامه داد: از زمان آغاز تبلیغات کاندیدا، ستاد انتخابات استان زنجان، به منظور رصد تخلفات انتخاباتی، ۲کمیته‌ رصد فضای مجازی و کمیته‌ رصد تحرکات انتخاباتی تشکیل داده است.


صفری افزود: علاوه بر این ۲ کمیته بر طبق قانون  هیأت نظارت بر انتخابات شورا‌های مجلس شورای اسلامی، هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی هم فعالیت تبلیغاتی کاندیدا‌های ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی را رصد می‌کنند.


او گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان همه‌ی عوامل برگزاری انتخابات از نظر سلامت از طریق سامانه‌ سیب استعلام می‌شوند.


دبیر ستاد انتخابات استان زنجان افزود: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه آغاز می‌شود و برای نخستین با ر، و در صورت لزوم با دستور وزیر کشور، ساعت رای گیری تا ساعت روز ۲ بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.


صفری افزود: ۲۷ هزار نفر در استان زنجان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در انتخابات ۲۸ خرداد فعال هستند.


او گفت: امسال به علت فراگیری بیماری کرونا و برای مقابله با آن تعداد شعب استان زنجان از ۹۲۶ شعبه در انتخابات گذشته به هزار و ۶۳ شعبه افزایش یافته است.


دبیر ستاد انتخابات استان زنجان ادامه داد: از این تعداد ۴۶۱ شعبه شهری و ۶۰۲ شعبه نیز روستایی است.


صفری افزود:  برای اخذ آرای بیماران کرونایی هم، یک شعبه‌ ویژه‌ سیار در هر شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما