شناسهٔ خبر: 47815442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال در این مسابقات همدل بودند

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در ارتباط با شرایط ملی پوشان در مسابقات انتخابی جام جهانی و پیروزی در ۴ بازی متوالی در این مسابقات، اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم ۴ برد متوالی را در این مسابقات به دست آوریم و امیدوارم که بتوانیم در مرحله بعد هم به همین روند خوب خودمان ادامه دهیم.

حسینی در ارتباط با حاشیه‌هایی مبنی بر دو دستگی در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: ما به عنوان بازیکن به این مسائل اهمیت نمی‌دهیم. به شخصه من و تمام بازیکنان تیم پرسپولیس، استقلال و لژیونر‌ها همه با هم رفیق هستیم و این بحث‌ها در تیم ملی وجود ندارد؛ ما یک تیم هستیم و تنها به فکر تیم ملی کشورمان هستیم.

حسینی درباره جدایی از تیم ترابزون اسپور ترکیه عنوان کرد: پیشنهاد‌هایی از ترکیه دارم، اما سعی می‌کنم بعد از چند روز استراحت به ترکیه بروم و آن جا تصمیم برای انتخاب تیم فصل آینده خود را نهایی کنم.

مجید حسینی درباره فضای حاکم در اردوی تیم ملی گفت: تمام بازیکنانی که به صورت کامل و یا بازیکن ذخیره به تیم ملی کمک می‌کردند، همدل و همراه بودند و همه تمام تلاش خود را می‌کردند تا بهترین عملکرد را برای تیم کشورمان داشته باشند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما