شناسهٔ خبر: 47804774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سمیعی: طلب کالدرون را از طریق AFC پرداخت می‌کنیم/ مشکلات رادوشوویچ به زودی حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مالی و بدهی‌های زیاد سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  درباره دربی سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اظهار کرد:  امیدوارم بازی خوبی را از تیم پرسپولیس شاهد باشیم و بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. البته برای تیمی که به قهرمانی فکر می‌کند مهم نیست که با چه تیمی بازی می‌کند. امیدوارم بازیکنان مثل همیشه با انرژی و خوب بازی کنند و این بازی هم با برد پرسپولیس به پایان برسد.

سمیعی درباره وضعیت طلب کالدرون از پرسپولیس گفت:  ما  با ارتباطات و تلاش‌های صورت گرفته توانستیم مبالغی را به باشگاه تزریق و بخشی از بدهی‌ها را پرداخت کنیم. بدهی عمده ما مربوط به پرونده کالدرون است. سعی می‌کنیم از منابعی که در afc  داریم این بدهی را پرداخت کنیم. طبق قانون بین المللی تحریم‌ها شامل  بدهی به کالدرون نمی‌شود و باید‌ ای اف سی این مبلغ را پرداخت کند.

امیدوارم بدهی‌های باشگاه پرسپولیس  به پایان برسد 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  درباره نگرانی هواداران بابت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و رفتن رادوشوویچ بیان کرد: از ابتدای حضور در  باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی مواجه بودیم. این مشکلات به سال‌های قبل باز می گردد. امیدوارم یک بار برای همیشه بدهی‌های باشگاه تسویه شود تا هواداران ما دغدغه نداشته باشند.

درآمدهای پرسپولیس پیش خور شده است

او افزود: از روز اول که ما باشگاه پرسپولیس را تحویل گرفتیم فقط بدهی داشتیم. درآمد‌های باشگاه هم به علت پرداخت بدهی‌ها پیش خور شده است و ما راهی به غیر از قرض و وام گرفتن  نداشتیم. تمام راه‌های درآمدی باشگاه به کارگزار واگذار شده و کارگزار هم به تمام تعهدات خود عمل کرده است. ما نمی‌توانیم درآمدی غیر از قرارداد با کارگزار داشته باشیم.

سمیعی درباره وضعیت رادوشوویچ اظهار کرد: ما به علت بازی‌های تیم ملی فوتبال، به بازیکنان و کادر فنی مرخصی داده ایم. رادو هم به خاطر اینکه خانواده او در کرواسی حضور دارد به کشورش سفر کرد. امیدوارم مشکلات ظرف یکی - ۲ روز آینده حل شود تا رادو به تیم خود که چند سال در آن زحمت کشیده باز گردد.

بیشتر بخوانید

پرداخت نشدن مطالباتمان از سوی AFC بی انصافی است

انتهای پیام/

نظر شما