شناسهٔ خبر: 47803384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آسفالت ۶ هزار مترمربع معابر در حسن آباد سنندج

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج از آسفالت ۶ هزار مترمربع از معابر و محلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد در کوچه‌های بافت قدیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سامان سعیدی مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد سنندج اظهار کرد: آسفالت و بهسازی معابر و محلات به خصوص در سطح نواحی منفصل از مطالبات بحق شهروندان است که با شناسایی مسیر‌هایی که نیاز به بهسازی دارند براساس اولویت انجام خواهد شد.

اوگفت: برخی از محلات ناحیه منفصل شهری به دلیل نداشتن زیرساخت‌های لازم از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

سعیدی عنوان کرد: عملیات آسفالت در سطح ناحیه حسن آباد نیز با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب معابر در حال انجام است.

او از آسفالت قریب به ۶ هزار مترمربع از معابر سطح ناحیه منفصل شهری حسن آباد در کوچه‌های بافت قدیم خبر داد و گفت: این معابر با ۷۰۰ تن آسفالت، بهسازی شد.

سعیدی همچنین اعلام کرد: ۱۰ هزار مترمربع اساس و ۱۰ هزار مترمربع زیراساس در خیابان امیرحسین خان اردلان و آماده نمودن این خیابان به طول یک کیلومتر به منظور آماده سازی جهت آسفالت انجام شد.

او در ادامه به اجرای اساس ۴ هزار مترمربع اساس و ۴ هزار مترمربع زیراساس در خیابان زردشت (ون) و آماده شدن ۳۵۰ مترطول جهت آسفالت و بهسازی مسیر نیز اشاره نمود که در آینده نزدیک این معابر هم آسفالت می‌شود.

انتهای پیام/ع

نظر شما