به گزارش دیده بان ایران؛ مرتضی فیروزآبادی سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در پاسخ به این سوال که چقدر توانستید در ایام تبلیغات افکار عمومی را مجاب کنید، گفت: مهمترین اقدام تبلیغاتی در این انتخابات، برنامههای تلویزیون و صدا و سیما بود. اگر بخواهیم تلویزیون را ارزیابی کنیم، نقطه قوت تلویزیون این بود که فرصت مستقلی برای نامزدها فراهم کرد تا درباره تک تک استانها صحبت کنند.این امکان در گذشته یا در انتخابات قبلی نبود ما از این فرصت استفاده کردیم.
سخنگوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی تصریح کرد: در این زمینه دکتر جلیلی ۳۰ برنامه مجزا برای استانها ضبط کردند و البته برای تهران پیشبینی نکرده بودند. ابتکار دیگر صدا و سیما ظرفیت تلوبیون بود که امکان پخش زنده ۲۴ ساعتی را در اختیار نامزدها قرار داد.
وی بیان کرد: از آنجایی که دکتر جلیلی در این ۸ سال کار به طور مفصل کرده بودند و محتوای زیادی برای عرضه وجود داشت، قبل از اینکه تبلیغات شروع شود نه به عنوان تبلیغات انتخاباتی بلکه در قالب سلسله بحثهای روایت، مطالبی را طرح کردند ما از ظرفیت تلوبیون در تولیدات قبلی و تولیدات جدید و هم حضور اعضای مختلف کارگروههای دولت سایه استفاده کردیم.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام ∎