شناسهٔ خبر: 47802927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سید ابراهیم رئیسی به مردم استان مرکزی چه گفت؟

رئیسی هفتمین نامزد ریاست جمهوری بود که از شبکه آفتاب با مردم استان مرکزی گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طبق قرعه کشی سید ابراهیم رئیسی هفتمین و آخرین نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که از شبکه آفتاب در برنامه" ایران سرای من" با مردم استان مرکزی گفتگو کرد.

سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش نخست سخنانش با اشاره به نقش علمای استان مرکزی و حضرت امام خمینی (ره) گفت: بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی، نه تنها در ایران تحول ایجاد کرد بلکه با نقش تاثیرگذار خود در دنیای اسلام، عالمی را هم متحول کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی استان مرکزی، خصوصی‌سازی را از سیاست‌های کلان کشور دانست و بر اجرای صحیح آن تاکید کرد.

او حل معضل بیکاری را در گرو رونق تولید دانست و افزود: از آنجا که زیرساخت لازم برای راه‌اندازی فضای معطل مانده تولید وجود دارد می‌توان به ایجاد اشتغال در استان مرکزی کمک کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به زمین‌های موجود در محدوده شهری اراک، ساوه، خمین دلیجان و دیگر شهر‌های استان مرکزی اضافه کرد: بخش عمده هزینه مسکن تأمین زمین است و دولت می‌تواند زمین را با تسهیلات ساخت مسکن در اختیار مردم قرار دهد، تا هر سال یک میلیون واحد مسکونی، در اختیار مردم قرار گیرد.

او با تاکید بر توسعه کشاورزی دانش بنیان گفت: با فعال کردن اقتصاد روستایی می‌توان روستا‌ها را به یک کارخانه بزرگ تولیدی تبدیل کرد.

رئیسی رسیدگی به مسئله محیط زیست، مدیریت منابع آب و آلودگی هوا را مهم ارزیابی کرد و گفت: قانون اساسی ما توسعه صنعتی را فرع بر محیط زیست قرار داده، بنابراین تمامی واحد‌های صنعتی باید ضمن حفظ محیط زیست و توجه به سلامت مردم، فعالیت تولیدی خود را انجام دهند.

او در پایان اراده و اعتماد مردم را مهمترین پشتوانه برای داشتن ایرانی قوی دانست و اظهار امیدواری کرد: با حضور پررنگ مردم در انتخابات بیست و هشتم خرداد، دولتی قوی و مردمی با خواست و اراده ملت، شکل بگیرد.

انتهای پیام / ج

نظر شما