شناسهٔ خبر: 47794938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

افتتاح دو طرح بیمارستانی با حضور وزیر بهداشت در آران و بیدگل

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل از افتتاح دو طرح بیمارستانی با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل، اعظم باقری در گفت و گو با خبرنگاران گفت: صبح امروز طی مراسمی با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استانی و محلی، بیمارستان ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود:  این پروژه با ۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع زیربنا در چهار طبقه و با ۶۴ تخت بیمارستانی احداث شده است و بخش‌ های زنان و زایمان، اورژانس سرپایی، رادیولوژی و تصویربرداری، کلینیک تخصصی و آزمایشگاه را شامل می شود.

 

باقری در ادامه بیان داشت: بیمارستان ثامن الحجج(ع) با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال طی ۱۲ سال احداث شده است که ۲۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل کمک خیران شهرستان آران و بیدگل هزینه شده است.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین در سفر امروز وزیر بهداشت به شهرستان آران و بیدگل، فاز نخست بیمارستان یکصد تختخوابی امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

 

اعظم باقری افزود: فاز نخست پروژه بیمارستانی امام حسن مجتبی(ع) با دو هزار و ۴۰۰ متر مربع زیر بنا در یک طبقه احداث شده است و شامل اورژانس، مرکز تصویربرداری، آزمایشگاه و فیزیوتراپی است.

 

وی بیان داشت: ساخت بخش‌ های مختلف این بیمارستان ادامه دارد و امیدواریم با یاری مسئولان و خیران سلامت شهرستان به زودی شاهد افتتاح کامل این بیمارستان باشیم./

پایان پیام/513

نظر شما