شناسهٔ خبر: 47793958 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز درگیری‌ها در مسجد الاقصی در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم + فیلم

منابع خبری از آغاز درگیری‌ها در قدس اشغالی در آستانه برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: در آستانه آغاز مراسم شهرک نشینان صهیونیست موسوم به ”راهپیمایی پرچم“ در بخش قدیمی شهر قدس، تنش بر این شهر سایه افکنده است و فلسطینی ها برای جلوگیری از اقدام شهرک نشینان در هتک حرمت مسجد الاقصی تلاش می کنند.

همچنین ده‌ها شهرک نشین صهیونیست پیش از برگزاری تظاهرات پرچم‌ها به مسجد الاقصی یورش بردند.

ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز (سه شنبه) پیش از آغاز تظاهرات پرچم‌ها با حمایت شدید نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی و به همراه خاخام «یهودا گلیک» از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.

این یورش پیش از برگزاری تظاهرات پرچم‌ صورت گرفت که قرار است عصر امروز توسط صهیونیست‌ها برگزار شود.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان، محوطه‌های باب العامود را به کلی تخلیه و آن را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

خبرگزاری یونیوز از ورود اتوبوس‌های حامل فلسطینی‌های ساکن مناطق اشغالی ۱۹۴۸ به قدس برای مقابله با تظاهرات پرچم خبر داد.

کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی الاقصی اعلام کرد نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی مغازه‌های منطقه قدیمی قدس را در طول محل برگزاری تظاهرات پرچم در قدس تعطیل کردند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب اعلام کرد، نظامیان رژیم صهیونیستی از بیم حملات موشکی نیرو‌های مقاومت فلسطین از غزه، اقدام به نصب سامانه‌های گنبد آهنین در مناطق مختلف قدس اشغالی پیش از برگزاری تظاهرات پرچم کرده اند.

 

<div id="video-display-embed-code_14145847"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7790025/14145847?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما