شناسهٔ خبر: 47793119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بعد از تهدیدات مقاومت فلسطین؛

مقامات صهیونیست مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم را تغییر دادند/ تلاش برای جلوگیری از درگیر شدن با فلسطینی‌ها

مقامات صهیونیست پس از تهدیدات گروههای مقاومت فلسطین در زمینه واکنش قطعی به برگزاری راهپیمایی پرچم ها ، مسیر برگزاری این راهپیمایی را تغییر دادند.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، مقامات صهیونیست پس از تهدیدات گروههای مقاومت فلسطین در زمینه واکنش قطعی به برگزاری راهپیمایی پرچم ها ، مسیر برگزاری این راهپیمایی را تغییر دادند.


براین اساس، قرار است که که این راهپیمایی در مسیری محدودتر برگزار شود تا از درگیری با فلسطینی ها اجتناب شود.


در همین حال، پلیس رژیم صهیونیستی در تلاش برای تخلیه منطقه باب العامود در قدس و اخراج فلسطینیان است.


پلیس نیروهای یگان یسام را در محله باب العامود مستقر کرده تا به زور فلسطینیانی را که در این منطقه تجمع کردند، متفرق کنند.


در تحولی دیگر، «ایتمار بن غفیر» عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در راهپیمایی امروز در قدس شرکت خواهد کرد و پرچم «اسرائیل» را بدست خواهد گرفت.


بن غفیر تصریح کرد که برای برگزاری این راهپیمایی، شهرک‌نشینان نیاز به کسب اجازه از حماس و جهاد اسلامی ندارند و این راهپیمایی تحت هر شرایطی برگزار خواهد شد.


همچنین «سهیل الهندی» عضو دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه قدس تاکید کرد: معادله‌ای که مقاومت در جنگ اخیر با دشمن صهیونیستی در رابطه با قدس برقرار کرده بود، همچنان پابرجاست.

 

 

مزهر: مقاومت لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد

 

ماهر مزهر عضو دفتر مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین در گفتگو با المیادین تاکید کرد که قدس در آستانه انفجار قرار دارد و مقاومت در غزه لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد.

 

مزهر اشاره کرد که طرف‌های واسطه رژیم صهیونیستی را برای تغییر مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم تحت فشار قرار داده‌اند. وی عموم ملت فلسطین را به حضور در قدس و مقابله با این راهپیمایی و شهرک‌نشینان اشغالگر فراخواند.

 

بعد از تهدیدات مقاومت فلسطین؛مقامات صهیونیست مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم را تغییر دادند تلاش برای جلوگیری از درگیر شدن با فلسطینی‌ها 2

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما