شناسهٔ خبر: 47785086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نامزد شورای شهر تهران:

ایجاد جاده سلامت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در اولویت من است

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در برنامه‌های خود بر توسعه زیرساخت‌های حمل ونقل عمومی و ایجاد جاده سلامت برای پیاده روی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

«محمد دولت آبادی» نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباه هدف خود از حضور در انتخابات شوراها گفت: حداقل کار برای کمک به مردم شهر داشتن تخصص و تعهد است و هدف از حضورم در انتخابات شورای شهر این است که با روی کار آوردن افراد متعهد و متخصص که درد جامعه را می‌دانند و می‌توانند مشکلات مردم شهر را برطرف کنند، شهر را اداره کنیم. 

وی درباه برنامه‌های خود در صورت حضور در پارلمان شهری گفت: چند مورد را در برنامه‌های خود قرار دادم که اولین آن ترافیک و حمل و نقل است چرا که بیشترین معضل شهر تهران مساله ترافیک و حمل و نقل است. باید زیرساخت‌هایی را برای مردم ایجاد کرد که از ماشین شخصی خود استفاده نکنند و در همین راستا ایجاد جاده سلامت برای پیاده روی و استفاده از دوچرخه‌ها مدرن از جمله اقداماتی است که انجام خواهم داد. 

دولت آبادی در ادامه گفت: ایجاد محل‌های عابر پیاده مناسب و توسعه و مدرن کردن وسائل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و بی. آر. تی از دیگر مواردی است که به آن توجه خواهم کرد چرا که باعث می‌شود ترافیک کاهش پیدا کند. 

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر تهران در ادامه به پیگیری مباحث فرهنگی، هنری و عمران و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در بسیاری از مناطق ساخت و سازهای بی‌رویه انجام می‌شود که باعث می‌شود تا آلودگی هوا به شدت بیشتر شود و تفس در شهر سخت شود. در نتیجه باید از متخصصین عمران در شهرسازی و ساخت و ساز استفاده کرد که در پی ساخت و سازها هم زیبایی شهر بیشتر شود و هم آسیبی به شهر تهران وارد نکند. 

دولت آبادی ادامه داد: خدمات شهری و مدیریت پسماند مورد بعدی است که در صورت حضور در شورای شهر پیگیری خواهم کرد و یکی از اهدافم این است که پسماند را از مبدا مدیریت و تفکیک انجام شود. 

او در ادامه به مساله گردشگری و امور رفاهی شهروندان اشاره کرد و گفت: تدابیری را برای خانواده‌ها ایجاد می‌کنیم تا شاداب باشند چرا که بالا بودن روحیه مردم در فرهنگ، اجتماع و اقتصاد اثرگذار است. در همین زمینه ایجاد بستر مناسب برای ورزش شهروندان را در برنامه‌های خود خواهم گذاشت.

نظر شما