شناسهٔ خبر: 47768051 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پومسه قهرمانی آسیا| صید مدال اول در بیروت توسط سلحشوری/ 4 ستاره، 4 نقره

چهار پومسه‌رو کشورمان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021، در بخش انفرادی موفق شدند عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا امروز (دوشنبه - 24 خردادماه) با حضور 88 ورزشکار از 11 کشور در سالن نوهاد نوفال بیروت در حال برگزاری است.

در پایان رقابت‌های انفرادی رده‌سنی 18 تا 30 سال گروه زنان، مرجان سلحشوری با 7/83 امتیاز توانست سکوی نایب قهرمانی آسیا را به ایران اختصاص دهد؛ نماینده کره‌جنوبی با 8/13 امتیاز قهرمان شد و پومسه‌روهای فیلیپین با 7/61 امتیاز و لبنان با 6/85 امتیاز عنوان سومی را کسب کردند.

هدایت تیم زنان برعهده فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی است.

*نقره آسیا بر گردن امیررضا مهربان

امیررضا مهربان پومسه‌رو ایران در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021 - لبنان، موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها بایستد.

رقابت‌های بخش انفرادی رده‌سنی 18 تا 30 گروه مردان در حالی به پایان رسید که امیررضا مهربان نایب قهرمان شد؛ نماینده کره جنوبی به مدال طلا رسید و پومسه‌روهای فیلیپین و عربستان عنوان سومی را کسب کردند.

حسینعلی نظری سرمربیگری تیم ملی پومسه را برعهده دارد.

*فرهمند هم نقره ای شد

آتوسا فرهمند پومسه‌رو کشورمان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2021، در بخش انفرادی و رده سنی 31 تا 40 سال موفق شد عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

با پایان رقابت‌های انفرادی رده‌سنی 31 تا 40 سال گروه زنان، آتوسا فرهمند عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد؛ کره جنوبی به مدال طلا رسید و پومسه روهای قطر و لبنان سوم شدند.

هدایت تیم زنان برعهده فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی است.

*سلمانی روی سکوی دوم آسیا

علی سلمانی نماینده کشورمان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا 2021، توانست مدال نقره رده‌سنی 31 تا 40 سال را کسب کرده و بر سکوی نایب قهرمانی بایستد.

با پایان رقابت‌های انفرادی رده‌سنی 31 تا 40 سال گروه مردان، علی سلمانی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد؛ نماینده کره‌جنوبی قهرمان شد و پومسه‌روهای قطر و عربستان به مدال برنز رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما