شناسهٔ خبر: 47767720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مبارزه با فساد از مهمترین مطالبات مردم است/ برنامه ویژه آیت‌الله رئیسی برای مقابله با اشرافی‌گری

قائم مقام ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف لرستان گفت: مبارزه با فساد و اشرافی‌گری در بین مسوولان یکی از مهمترین خواسته‌های امروز مردم است که آیت‌الله رئیسی به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌ ویژه‌ای برای این مقوله دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌اصغر صفری‌راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: انتخابات پیش رو یکی از مهمترین و حساس‌ترین انتخابات در طول ۴٢ سال گذشته است چراکه امروز برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی نیازمند انتخابی صحیح و آگاهانه هستیم.

وی افزود: ملت ایران قطعا می‌داند که برای برون رفت از مشکلات موجود نیازمند حضوری پر شور و قوی در انتخابات ریاست جمهوری هستیم، لذا همه وطیفه داریم که برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات تلاش کنیم.

قائم مقام ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در شورای ائتلاف لرستان گفت: یکی از مشکلات موجود در کشور این است که بسیاری از مدیران انگیزه لازم برای رفع مشکلات مردم را ندارند، لذا در دولت بعد باید از نیروهای جوان و با انگیزه و جهادی برای پیشبرد امور استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است هر جا که امور به جوانان شایسته و ایده‌پرداز واگذار شده است شاهد موفقیت در کارها بوده‌ایم و انشااله در دولت بعدی با تکیه بر همین جوانان، ایرانی قوی را شاهد خواهیم بود.

صفری‌راد بیان کرد: مبارزه با فساد و اشرافی‌گری در بین مسوولان یکی از مهمترین خواسته‌های امروز مردم است که آیت‌الله رئیسی به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌ ویژه‌ای برای این مقوله دارد، و قطعا روند مبارزه با فساد که در قوه قضائیه آغاز شد در آینده نیز با جدیت بیشتر پیگیری خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم ملت ایران در انتخابات حساس ٢٨ خرداد بار دیگر حماسه‌ای ماندگار رقم بزند و با انتخاب گزینه اصلح شرایط برای بهبود وضعیت کشور و رفع مشکلات موجود فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما