شناسهٔ خبر: 47762022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

جلیلی: جهش را از روستاها شروع می‌کنیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از قابلیت مرزی بودن خراسان شمالی بیشترین استفاده را انجام دهیم چرا که این استان قابلیت تبدیل شدن به «دروازه تجاری» آسیای میانی را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ سعید جلیلی در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: مردم خراسان شمالی در همه صحنه افتخارآفرینی و رشادت داشتند و در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حماسه آفرینی تیپ جوادالائمه و شهید محمدزاده شاخصه این ایثارگری است.

وی با بیان اینکه در خراسان شمالی می توان نمود کامل وحدت اقوام را دید٬ افزود: اینک می‌توان حماسه آفرینی‌هایی در عرصه تولید، اقتصاد، صنعت و روابط تجاری داشت که چنین مردانی در خراسان شمالی وجود دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 4 سال آینده را داری شرایط جهش اساسی دانست و گفت: ایران در 4 سال آینده می‌تواند جهش یابد و جهش ایران در گرو جهاد بزرگ است و این جهش بدون جهش شهر و روستاها ممکن نیست. لازمه این جهاد حضور٬ مردان و زنانی هستند که با اخلاص و مجاهدت و گذشت از منافع شخصی برای منافع عمومی کار کنند. اینگونه سنگینی بار از مردم برداشته می شود. مردم استان باید چنین افرادی را بشناسند و بشناسانند.

جلیلی درباره فرصت های استان گفت: کشاورزی، دامپروری و صنایع از فرصت های خراسان شمالی است و باید ارزش افزوده صنایع بزرگ در خود استان شکل بگیرد.

انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم ارتقاء صنایع تبدیلی در خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: قرار گرفتن این استان در مسیر زائران امام رضا (ع) فرصت ارزشمندی است که در صورت تمرکز، برنامه ریزی و اجرای خوب موجب اشتغال در استان می‌شود. خراسان شمالی می تواند دروازه صادرات به آسیای میانه شود.

نظر شما