شناسهٔ خبر: 47760418 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ورود رئیس‌جمهوری آمریکا به بروکسل/ رای اعتماد پارلمان رژیم صهیونیستی به دولت جدید/ استقبال اعضای گروه ۷ از مذاکرات برجامی در وین

ورود رئیس‌جمهوری آمریکا به بروکسل، رای اعتماد پارلمان رژیم صهیونیستی به دولت جدید و استقبال اعضای گروه ۷ از مذاکرات برجامی در وین از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که با همتای روس خود در خصوص افت شدید سطح روابط واشنگتن و مسکو هم‌نظر است.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به پایان حیات سیاسی خود نزدیک شده و به زودی از قدرت کنار گذاشته خواهد شد، گفت که در ایران به دلیل روی کار آمدن دولتی ضعیف و سازشگر در اسرائیل، جشن گرفته‌اند.

- پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) شامگاه یکشنبه به کابینه جدید این رژیم رأی اعتماد داد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه وارد بروکسل شد.

- شرکت‌کنندگان در نشست گروه ۷ در انگلیس، در پایان این نشست، با حمایت از مذاکرات برجامی در وین، خواستار بازگشت ایران و آمریکا به تعهدات خود در چارچوب توافق هسته‌ای شدند.

- مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که رایزنی درباره ایران از جمله محورهای گفت‌وگوی رؤسای جمهوری آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست ناتو است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا و نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی طی تماسی تلفنی درباره ایران گفت‌وگو کردند.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به انتصاب دولت جدید رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برگزاری چندین دور انتخابات بیانگر عمق بحران سیاسی رژیم صهیونیستی به موازات بحران نظامی و امنیتی ادامه‌دار این رژیم در نتیجه مقاومت و پایداری ملت فلسطین است.

- وزیر خارجه آمریکا گفت که با توجه به سرعت پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، لازم است مذاکراتی فشرده‌تر دنبال شود.

 

 

 

 

نظر شما