شناسهٔ خبر: 47753605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

جلیلی: جهش کشور نیازمند مردانی از جنس میدان است

مهر

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جهش کشور با نمایش محقق نمی‌شود بلکه نیازمند کار و مردانی از جنس میدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سعید جلیلی عصر یکشنبه در برنامه تبلیغاتی خود برای گیلان که از شبکه باران پخش شد، با اشاره به نقش آفرینی افتخارآمیز گیلانی‌ها در تاریخ ایران، اعزام هزار و ۵۰۰ کامیون کمک به جبهه‌ها و تقدیم هشت هزار شهید را از جمله این افتخارات دانست و افزود: این افتخار آفرینی و حضور تا امروز ادامه دارد و ۲۴ شهید مدافع حرم نشانه حرکت بزرگ مردم گیلان است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حضور دولت «سایه» در تمام مناطق کشور طی هشت سال گذشته، اضافه کرد: با توانمندی‌های کشور از نزدیک آشنا شدیم و نتیجه جمع بندی‌ها این است که کشور ما توانایی جهش در ۴ سال آینده را دارد.

وی با اشاره به اینکه جهش ایران بدون جهش روستاها و شهرهای ایران ممکن نیست، افزود: لازمه جهش کشور این است که هر روستا را یک سلول برای جهش کشور بدانیم و در نتیجه پیشرفت و رفاه به ارمغان می‌آید.

جلیلی تحقق پیشرفت کشور را برنامه در کنار باور و اراده دانست و بیان کرد: همانگونه که گیلانی‌ها در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده‌اند در عرصه پیشرفت نیز می‌توانند پیشگام باشند و امروز نیاز به مردان بی ادعایی داریم که در گوشه و کنار کشور حضور دارند و می‌توانند بدون تمایل به دیده شدن کار کنند.

وی با بیان اینکه جهش کشور با نمایش محقق نمی‌شود بلکه نیازمند کار و مردانی از جنس میدان است که کارنامه موفقی داشته باشند، ادامه داد: هیچ دولتی بدون کمک مردم نمی‌تواند موجب پیشرفت کشور شود.

جلیلی با اشاره به کارنامه درخشان گیلان و استاندار، شهردار، فرماندار و بخشدار شهید این استان، تاکید کرد: کمتر استانی همانند گیلان از چنین گنجینه‌هایی برخوردار است و این خطه مردان و زنانی دارد که نه تنها به منافع فردی بی توجه هستند بلکه برای انقلاب و کشور از جان خود نیز می‌گذرند.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در گیلان، بیان کرد: هر کدام از فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان مانند جنگل و دریا می‌تواند به تنهایی باعث پیشرفت کشور شود و این فرصت‌ها باید در ۴ سال آینده فعلیت یابد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و ضرورت بهره گیری از صنایع تبدیلی و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده از طریق آن، گفت: پیشرفت کشور به مردان و زنانی نیاز دارد که علاوه بر برنامه، جنس کار را بشناسد.

نظر شما