شناسهٔ خبر: 47752024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون حقوقی و پارلمانی کمیته امداد:

تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

بوشهر- صباغیان معاون حقوقی و پارلمانی کمیته امداد از تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

جعفر صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به جامعه هدف اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به قشر مستضعف باید بهبود پیدا کند و ضروری است که رضایت خاطر این عزیزان در مناطق مختلف کشور فراهم شود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک‌ نهاد خدمات‌رسان است و افراد تحت پوشش این نهاد، انتظارات زیادی دادند که همه باید در راستای برآورده کردن انتظارات بحق جامعه تحت پوشش اهتمام ورزیم.

معاون حقوقی و پارلمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: توجه به اشتغال مددجویان و ایجاد شغل پایدار برای خانواده‌های تحت پوشش از اولویت‌های این نهاد است و در سال‌های اخیر با ایجاد شغل، شاهد خودکفایی تعداد زیادی از خانواده‌ها بوده‌ایم.

صباغیان از تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: این میران اعتبار نقش مهمی در توانمندسازی خانواده‌ها و خودکفایی آنها دارد.

وی بیان کرد: از مدیران و مسئولان استان بوشهر نیز انتظار داریم در راستای حمایت از برنامه‌های کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به جامعه تحت پوشش از همه ظرفیت خود بهره ببرند.

صباغیان افزود: تامین مسکن مددجویان نیز از برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد است و امسال اعتبارات خوبی برای ایجاد مسکن مددجویان تخصیص داده‌ایم.

نظر شما