شناسهٔ خبر: 47736347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تبریزمیزبان مسابقات انتخابی تیم ملی فلوریال کشورودومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی فلوریال کشور

تبریز میزبان مسابقات قهرمانی کشور و دومین اردوی تیم ملی فلوربال در شهریور ماه سال جاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صبح امروز رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال کشور، حامد عرب دبیر و محمد امین دولو مدیر رسانه‌ای انجمن در تبریز برای بازدید و دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی وارد تبریز شدند.

 دولو رئیس انجمن فلوربال کشور در همان ابتدا با حضور در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با دکتر ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل، علی حسن پور رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی، حسین اردشیری دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان و علیرضا گلگونی رئیس کمیته فلوربال استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه رمضانعلی دولو رئیس انجمن فلوربال کشور ضمن خرسندی از فعالیت رشته فلوربال و توسعه این رشته در آذربایجان شرقی گفت: امروز رشته فلوربال با سرعت در مسیر پیشرفت قرار گرفته و استان‌های مختلف فعالیت خوبی در این زمینه دارند و قطعا آذربایجان شرقی با جدیتی که مسئولین اداره کل، هیات و کمیته فلوربال دارند به زودی شاهد رشد و شکوفایی آن خواهیم بود.

علی حسن پور رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان شرقی ضمن حمایت از رشته فلوربال پیشنهاد میزبانی دومین اردوی تیم ملی و مسابقات قهرمانی کشور در رده بزرگسالان فلوربال در کشور را داد که با حمایت مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی و موافقت رمضانعلی دولو رئیس انجمن کشور میزبانی دومین اردوی انتخابی تیم ملی به آذربایجان شرقی واگذار شد.

اهدای میزبانی اردوی انتخابی تیم ملی و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان طی تفاهم نامه‌ای به امضا هر سه طرفین حاضر در جلسه رسید.

انتهای پیام/

نظر شما