شناسهٔ خبر: 47706594 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

پیش‌بینی یک سگ از نتیجه اولین دیدار یورو ۲۰۲۱

از امروز ساعت 23 و 30 دقیقه رسماً یورو 2020 با جدال جذاب ایتالیای شکست ناپذیر با ترکیه شگفتی‌ساز آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

فارس: امروز از ساعت 23 و 30 دقیقه رسماً یورو 2020 پس از یک سال تعویق به دلیل کرونا آغاز خواهد شد. دیدار افتتاحیه این مسابقات در ورزشگاه المپیکو رم میان تیم‌های ملی ایتالیا و ترکیه برگزار خواهد شد و این رقابت جذاب شروع به کار کند.

رقابت‌ یورو 2020 در این دوره میزبان های زیادی خواهد داشت و 11 کشور ایتالیا، آذربایجان، دانمارک، روسیه، رومانی، هلند، انگلیس، اسکاتلند، اسپانیا، مجارستان و آلمان میزبان مسابقات خواهند بود.

پیش‌بینی یک سگ از نتیجه دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۱

یورو از تاریخ 21 خرداد ماه 1400 با دیدار ایتالیا و ترکیه در رم آغاز خواهد شد و تا دیدار فینال ومبلی در تاریخ 20 تیر 1400 ادامه خواهد داشت.

تیم ملی ایتالیا برخلاف گذشته سر و شکلی متفاوت به خود گرفته و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود. این تیم با هدایت مانچینی آماری خیره‌کننده به ثبت رسانده و توانسته در ۲۶ بازی گذشته هیچ باختی را تجربه نکند. در تاریخ فوتبال این کشور پس از سال ۱۹۳۵ تا ۱۹۳۹ با هدایت «ویتورو پوزو» این بیشترین میزانی است که آتزوری شکست را تجربه نکرده است.

تیم ملی ترکیه با هدایت شِنول گونِش تیمی فوق العاده در خط دفاع نشان داده و توانسته در هشت بازی گذشته کلین شیت ثبت کند. آنها در شش بازی اخیر خود ۴ برد را کسب کردند و در آن دو مسابقه نیز ۲ تساوی ثبت کردند و اصلا باخت ندادند.

در همین رباطه ویدئویی از پیش‌بینی یک سگ از نتیجه دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۱ در فضای مجازی منتشر شده.

پیش‌بینی یک سگ از نتیجه دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۱

برچسب‌ها:

نظر شما