شناسهٔ خبر: 47704384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محسن رضایی: یزد می‌تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی خود با شبکه تابان، گفت: حل بحران آب در استان یزد در اولویت اجرایی دولت قرار خواهم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محسن رضایی میرقائد شامگاه امروز در برنامه تبلیغاتی خود در شبکه استانی تابان، با اشاره به اهمیت وجود عرفا و افراد شاخص علمی در استان یزد، اظهار کرد: رشادت ایثارگران یزدی در تیپ همیشه پیروز الغدیر از دیگر ویژگی‌های این استان است.

وی استان یزد را از جمله استان های شاخص و کم نظیر در حوزه اقتصادی و کارآفرینی دانست و افزود: استان یزد می‌تواند الگوی پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باشد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: استان یزد کمترین بیکاری را دارد و حتی ۱۰۰ هزار کارگر از استان‌های دیگر به یزد آمده و در این استان مشغول به کار هستند.

رضایی میرقائد در ادامه با تأکید بر این‌که چنین قطعه صنعتی پرتلاش در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: ما باید مساله آب استان یزد را حل کنیم.

گرچه خط آب شیرین از سواحل خلیج فارس به اینجا آمده است، اما مردم یزد همچنان در این زمینه مشکل جدی دارند و من حتما پیگیر این موضوع خواهم شد.

وی از گرد و غبار و آلودگی محیط زیستی به عنوان یکی دیگر از مشکلات استان یزد یاد کرد و ادامه داد: موضوع سوم نیز در زمینه توسعه گردشگری است چرا که آثار و میراث فرهنگی و تمدنی و تاریخی استان یزد در سطح بین الملل شناخته شده است، اما از این ظرفیت و مزیت بزرگ به ندرت استفاده شده و ما حتما این مساله را تقویت خواهیم کرد.

رضایی میرقائد خاطرنشان کرد: ما برنامه‌های مفصلی برای استان یزد طراحی کرده و طرح و اقدام استان کاملا مکتوب است.

وی در پایان گفت به محض این‌که دولت ما مستقر شود به استان یزد می‌آییم و سند اقدام پیشرفت را به امضا می‌رسانیم و در اختیار مردم قرار می‌دهیم تا این تعهدات را پس از استقرار دولت از ما پیگیری کنند.

انتهای پیام/الف/ی

نظر شما