شناسهٔ خبر: 47703252 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هشدار کتائب القسام به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به مسجدالاقصی

شاخه نظامی حماس به دنبال تنش‌های عصر روز پنجشنبه در باب العامود قدس و حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در آنجا به رژیم صهیونیستی درباره عواقب هرگونه تعرض جدید به مسجد الاقصی هشدارداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی شاخه نظامی حماس به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد.

به گزارش کانال تلگرامی صوت القدس، «ابوعبیده» سخنگوی گروه «کتائب القسام» شاخه نظامی حماس گفت: فرماندهی مقاومت از نزدیک تحولات قدس و مسجد الاقصی و تلاش‌های تحریک‌آمیز و خصمانه اشغالگران و سرکرده‌هایشان را زیر نظر دارد.

وی افزود: کتائب القسام و فرماندهی مقاومت درباره عواقب هر گونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار می‌دهد و به نگهبانان آزاده در قدس به خاطر دفاع و مقاومت در برابر هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله به آنجا توسط صهیونیست‌ها درود می‌فرستد.

«ایتمار بن غفیر» عضو راست‌گرای کنست عصر روز پنجشنبه به همراه جمعی از شهرک‌نشینان صهیونیست وارد منطقه مسلمان نشین باب العامود قدس شدند تا از آنجا به طور غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شده و احساسات اهالی قدس را برانگیزند.

در همین حال صد‌ها جوان فلسطینی برای دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با حمله شهرک‌نشینان صهیونیست خود را به مسجد الاقصی و محله‌های پیرامون آن رساندند و در درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۰ فلسطینی از جمله زنان و کودکان بازداشت شدند.

جوانان فلسطینی با سر دادن شعار در حمایت از مقاومت و «محمد الضیف» فرمانده کتائب القسام (شاخه نظامی حماس) تاکید کردند که با همه وجود از مسجد الاقصی دفاع می‌کنند.

در همین حال شبکه الجزیره نیز اعلام کرد که بن غفیر در برابر سد دفاعی جوانان فلسطینی در اطراف مسجد الاقصی تسلیم شده و باب العامود را ترک کرد.

یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه شنبه گذشته به رژیم صهیونیستی درباره تجاوز جدید به مسجدالاقصی هشدار داده و گفته بود: با تکرار حماقت صهیونیست‌ها، مقاومت زمین و زمان را بر سر آن‌ها خراب می‌کند.

شهرک‌نشینان صهیونیست از یک هفته پیش تصمیم داشتند روز پنجشنبه به منظور تحریک فلسطینی‌ها، با عبور از محله مسلمان‌نشین باب العامود تا داخل صحن مسجدالاقصی راهپیمایی کنند و در آنجا برنامه‌ای موسوم به رقص پرچم داشته باشند و علیه فلسطین شعار دهند.

نظر شما