شناسهٔ خبر: 47688555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴۱ دوره آموزشی در جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان برگزار شده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از اجرای ۴۱ دوره آموزشی توسط حوزه آموزش و پژوهش این جمعیت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اردیبهشت امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا میربهاء الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   با بیان اینکه در اردیبهشت ماه امسال ۴۱ دوره آموزشی برای ۸۸۳ نفر در سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهارداشت: ۱۰ دوره آموزشی کمک‌های اولیه برای عموم، ۲۲ دوره آمادگی در برابر مخاطرات، هفت دوره مهارت‌های پایه داوطلبی، ۲ دوره مقدماتی تخصصی (عمومی امداد و نجات) از جمله این موارد بوده است.

او  افزود: ۱۲ کارگاه عملی آموزش‌های ویژه مربیان پایه برای ۱۳۰ نفر و آموزش چهره به چهره در خصوص نحوه پیشگیری از ویروس کرونا در محل‌های برگزاری مراسم ختم قرآن، نماز عید و نماز جمعه برای ۸۰۷ نفر در ماه گذشته اجرا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع بیش‌از ۶ هزار برگ بروشور و۱۳ هزارو ۴۳۳ بیان نکات آموزشی در طرح غربالگری، اطلاع‌رسانی عمومی برای دوره مجازی، انتشار محتوای آموزشی در فضای مجازی از دیگر فعالیت‌های حوزه آموزش و پژوهش این جمعیت در استان است.

انتهای پیام/ع

نظر شما