شناسهٔ خبر: 47687753 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نخستین تصاویر رسمی ام جی ۶ پرو منتشر شد

autodeal

صاحب‌خبر -

نخستین تصاویر رسمی ام جی ۶ پرو منتشر شد. نسخه جدید سدان MG 6 نسبت به قبل از لحاظ ظاهری با تغییرات زیادی مواجه شده و اکنون اسپرت‌تر به نظر می‌رسد.

شرکت ام جی قصد دارد به زودی مدل جدید ام جی ۶ را در نسخه اسپرت پرو به همراه ویژگی‌های ظاهری متفاوت با نسخه استاندارد معرفی کند. این خودروساز چینی نسخه جدید ام جی ۶ را با هدف جذب نگاه مشتریان جوان در نظر گرفته و امیدوار است با عرضه آن بتواند میزان فروش این سدان خود را افزایش دهد.

مشخصات ام جی ۶ پرو

ام جی 6 پرو ام جی 6 پرو

ام جی ۶ پرو اکنون در بخش جلو به سبک طراحی جدیدی مجهز شده که از تغییرات این بخش می‌توان به اضافه شدن چراغ‌های نوک تیز و کشیده، خطوط برجسته روی کاپوت و جلوپنجره بزرگ با عناصر عمودی اشاره کرد که در نگاه اول به این بخش طرح خودروهای جگوار و استون مارتین برای بیننده تداعی می‌شود.

ام جی 6 پرو ام جی 6 پرو

در بخش جانبی این سدان چینی نیز شاهد چرخ‌های مشکی رنگ پنج‌پره تیغه‌ای با کالیپرهای قرمز رنگ ترمز هستیم که نمای جذابی را به وجود آورده است. روی گلگیرها نیز دو عدد خروجی ظرفیت هوا تعبیه شده است. بخش عقب این خودرو نیز به یک اسپویلر مشکی رنگ بزرگ با یک دیفیوزر در پایین سپرها مجهز شده و چراغ‌های عقب نیز از نوع آبشارهای LED هستند.

ام جی 6 پرو ام جی 6 پرو

طراحان برای کابین این خودرو از فرمان سه پره کف تخت و نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر استفاده کرده‌اند تا این بخش نیز جوان‌پسند باشد. در میانه کنسول نیز شاهد یک سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر بزرگ لمسی هستیم. صندلی‌های اسپرت نیز با برجستگی‌های جانبی و طراحی مناسب به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های کابین ام جی ۶ پرو محسوب می‌شوند. همچنین طرح دو رنگ صندلی‌ها با تزئینات نارنجی رنگ باعث ایجاد یک هماهنگی مناسب با سایر اجزای کابین شده است.

ام جی 6 پرو ام جی 6 پرو

این سدان چینی به یک موتور توربوشارژر جدید ۱.۵ لیتری مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعت دستی یا ۷ سرعت اتوماتیک نیز نیروی این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. ام جی به‌زودی جزئیات کامل این خودرو را اعلام خواهد کرد.

نظر شما