شناسهٔ خبر: 47656029 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

یخچال آزمایشگاهی انواع یخچال آزمایشگاه فروش یخچال داروخانه کینو بررسی مشخصات فنی یخچال داروخانه ای یخچال مخصوص داروهای بیمارستانی انواع یخچال بیمارستانی

راهنمای خرید یخچال داروخانه از فروشندگان معتبر

شما میتوانید از یخچال های ایستاده در دارو خانه ها بیمارستان ها ازمایشگاه ها و تمامی اماکن بهداشتی درمانی استفاده بهینه انجام دهید. مهم ترین مزیت در یخچال های مخصوص مراکز درمانی داشتن سیستم‌ نوفراست، است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، مکان های تجاری مختلفی وجود دارد که درآن ها از انواع یخچال ایستاده استفاده می شود ولی یخچال داروخانه بیشترین موارد استفاده را در صنعت پزشکی و آزمایشگاهی دارد.

اندازه گیری و کنترل دما در یخچال های دارویی و آزمایشگاهی اهمیت بسیار بالایی داشته و یکی از الزامات قانونی سازمان غذا ودارو می باشد. این یخچال صنعتی چون دارای ترموستات دیجیتال است از فاسد شدن مواد دارویی جلوگیری می کند شما میتوانید با توجه به رنج دمایی داروهای ها یخچال مورد نظر خود را سفارش دهید.

راهنمای خرید یخچال داروخانه از فروشندگان معتبر

هر دارویی نحوه نگهداری مخصوص خود را دارد.

داروها به طور گسترده به 2 دسته تقسیم میشوند:

یخچال صنعتی داروخانه در چه مدل هایی ارائه می‌شود؟

یخچال صنعتی داروخانه در مدل ویترینی تک درب ارائه می شود.

یخچال صنعتی داروخانه چه ویژگی های دارد؟

یخچال صنعتی داروخانه تک در دارای ویژگی های منحصر به فردی است یکی از مهمترین ویژگی که هر یخچال صنعتی باید دارا باشد انرژی A است.

یخچال های داروخانه چه قیمتی دارد؟ 
یخچال صنعتی داروخانه در شرکت های مختلف با قیمت های گوناگون ارائه می شود.
آرمایس مارکت تولید کننده انواع یخچال داروخانه ای و یخچال آزمایشگاهی می باشد که تمامی محصولات آن دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش و این شرکت این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که از طریق تماس با کارشناسان  سفارش شما ثبت شود و  نیز از طریق باربری محصول فوق را به سراسر کشور از جمله کشورهای همسایه ارسال میکند.

خرید یخچال داروخانه آرامیس مارکت

راهنمای خرید یخچال داروخانه از فروشندگان معتبر

یکی از مهم ترین تجهیزات در هر آزمایشگاهی یخچال است زیرا اکثر داروها و آزمایشاتی که توسط پزشکان انجام می شود نیازمند این است که در مکانی خنک نگه داری شود به همین خاطر از یخچال های صنعتی در این زمینه استفاده می شود.

این یخچال ها انواع مختلفی دارند به طور مثال : یخچال رومیزی کوچک، انواع یخچال های ایستاده تک درب، دودرب و سه درب که مناسب با اندازه ازمایشگاه است طراحی می شود.

یخچال های ازمایشگاهی مخصوص موسسات پژوهشی و آزمایشگاهی با ویژگی های خاصی نظیر قابلیت تغییر دما، عایق تزریق فوم و سیستم نوفراست که باعث گردش هوای مطلوب تری می شود تولید می گردد ترموستات این دستگاه دیجیتال است که می توان براحتی دمای یخچال را تغییر داد زیرا هر دارویی به دمای خاصی نیاز دارد.

در برخی از مواقع آب داخل یخچال های صنعتی راهی برای خروج ندارند و به کف زمین فروشگاه ها یا داروخانه جاری می شوند در صورتی که صنایع اونیور این مشکل را در یخچال های داروخانه ای حل کرده است و دیگر نگران این مسئله نخواهید بود. 

گروه تولیدی صنعتی اونیور سازنده انواع یخچال های ازمایشگاهی مناسب با نیاز مشتری با 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

قیمت و خرید انواع یخچال داروخانه از اونیور

یکی از مهم ترین تجهیزات در صنعت پزشکی و آزمایشگاهی یخچال های داروخانه ای می باشند که از دسته یخچال های صنعتی محسوب می شوند.از این یخچال های ایستاده می توان در داروخانه ها،آزمایشگاه ها،و دیگر اماکن بهداشتی _درمانی استفاده کرد که این یخچال ها مناسب جهت نگهداری داروها،نمونه های آزمایشگاهی و.... می باشند.
یخچال های صنعتی داروخانه در مدل ویترینی تک درب و دو درب و در ابعاد مختلف تولید می شوند.به علت ویترینی بودن این محصول این امکان به مشتری داده می شود تا محصولات را به درستی دیده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.
یخچال های داروخانه کینو  دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند از جمله آن این است که در رده انرژی A می باشند که ابن بدان معناست که اتلاف انرژی در این یخچال ها به حداقل می رسد.
جنس شیشه های این یخچال سکوریت بوده و دارای درب های دو جداره می باشند به این مفهوم که گاز سرد را در درون یخچال نگه می دارد. در ضمن نمی گذارد گه گاز سرد از آن به راحتی خارج شده و اتلاف انرژی را به حداقل می رساند.
این یخچال دارای طبقاتی است که قابل جابه جایی است و می توانید طبقات توری که درون یخچال تعبیه شده طبق سلیقه خود جابه جا نمایید.
 همچنین یخچال های ایستاده مخصوص داروخانه از ورق های استیل استلنس ساخته شده اند.
برای مطلع شدن از دمای یخچال درون آن ترموستات دیجیتالی به کار رفته تا شما بتوانید به سادگی دمای درون یخچال را به دمای مورد نظر خود برسانید.

عرضه یخچال های داروخانه ای توسط صنایع برودتی نارنیا تولید کننده انواع یخچال های صنعتی و فروشگاهی، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و همچنین دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.

یخچال داروخانه نارنیا سرما

راهنمای خرید یخچال داروخانه از فروشندگان معتبر

یکی از تولیدات صنابع البرز برودت نوع مخصوصی از یخچال های ایستاده است که یخچال های داروخانه ای نام دارد.
از این یخچال ها در بیمارستان ها،آزمایشگاه ها و سایر مکان های بهداشتی و درمانی می‌توان نگهداری مواد دارویی و مواد شیمیایی بهره برد.

ویژگی های یخچال داروخانه:

https://alborzboroodat.ir/post/2/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87

یخچال ها با مدل ها و اندازه های مختلف در انواع مشاغل استفاده می شوند. اما استفاده دیگری که میتوان از ان ها داشت در صنعت پزشکی و ازمایشگاهی است. شما میتوانید از یخچال های ایستاده در دارو خانه ها بیمارستان ها ازمایشگاه ها و تمامی اماکن بهداشتی درمانی استفاده بهینه انجام دهید. مهم ترین مزیت در یخچال های مخصوص  مراکز درمانی داشتن سیستم‌ نوفراست، است. نوفراست یک سیستم بدون برفک را ایجاد میکند است.

مزیت دیگر این یخچال قابل جابه جایی بودن طبقات آن است که میتوان طبقات توری آن را طبق سلیقه و نظر خود جابه جا کرد. یکی دیگر از مزیت های دیگر این یخچال که باعث متمایز بودن یخچال از یخچال های دیگر در بازار میشود این است که دارای قفل امنیتی است با کارت های شناسایی باز میشوند و این موضوع امنیت دستگاه را بسیار بالا میبرد.

صنایع برودتی اورانوس سعی داشته تا با به کارگیری کادر مجرب و بهرمندی از تکنولوژی روز دنیا یخچال های داوخانه ای را با استاندارد جهانی به تولید برساند و توانسته نظر مشتریان را جلب نماید.برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اورانوس مراجعه فرمایید.

نمایش لیست یخچال داروخانه اورانوس

نظر شما