شناسهٔ خبر: 47650570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لیست 11نفره کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف اردبیل اعلام شد

لیست 11نفره کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل طی بیانیه‌‌‌‌ای اعلام شد.

متن کامل این بیانیه همراه با اعلام اسامی نامزدهای مورد حمایت، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهروندان عزیز، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل یکی از رسالت‌های خود را تلاش در جهت ایجاد گفتمان صالح فرهنگ انتخاباتی در استان می‌داند. در این راستا، یکی از اهداف شورای ائتلاف شامل شخصیت‌ها، جریان‌ها، تشکل‌ها و احزاب سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

ارائه الگوی صحیح انتخاباتی برمبنای شایسته‌گزینی، به‌منظور ارائه لیستی از متخصصین دارای تعهد است تا ضمن کمک به افزایش دامنه انتخاب صحیح مردم، منتخبین شایسته با استفاده از تخصص و تجربه اجرایی و نیز بهره‌گیری از نیرو و انگیزه جوانی و دانش روز، بتوانند ایده‌ها و طرح‌های نوینی را در مدیریتی شهر اردبیل پیاده‌سازی نموده و دارالارشاد را از وضعیت نامطلوب و غیرقابل قبول فعلی که حاصل سال‌ها سیاست‌زدگی و سیاسی‌کاری در شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری است، تبدیل به «شهری پویا و هوشمند» با مدیریتی «شهروند محور» نمایند.

تشکیل «شورای شهری هوشمند» و «مستقل» بر پایه «دانش روز و شایستگی» به‌منظور اجرای «برنامه‌های ایجابی» و با هدف توسعه «عدالت شهری» حلقه مفقوده مدیریت شهر اردبیل در طی ادوار گذشته بوده است. لذا ضرورت دارد در این دوره از انتخابات با همت شما مردم عزیز و یاری رساندن به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، بدان دست یابیم و اردبیل را برای ورود به قرن جدید و ایجاد فضایی بهتر برای سکونت خویش و فرزندانمان، مهیا سازیم.

چنین هدفی تنها با اتحاد و همدلی و مشارکت تمامی شهروندان و اجرای یک کار گروهی و تیمی موفق توسط همه اقشار جامعه، قابل دستیابی خواهد بود.

به همین منظور و در راستای ایفای نقش در قبال جامعه، با توجه به این‌که شورای ائتلاف خود را ملزم به «شفافیت» و ارائه گزارش به مردم به‌عنوان اولین اصل کار تیمی موفق می‌داند، لازم است گزارشی از مراحل مختلف فرایند انتخاب افراد به منظور قرارگیری در لیست نهایی خدمت شهروندان گرامی ارائه گردد: 

مرحله اول؛ ترغیب افراد متعهد، شایسته، متخصص و توانمند و جوانان به ثبت‌نام در انتخابات.

مرحله دوم؛ درخواست از شخصیت‌ها، گروه‌های اجتماعی و سیاسی و احزاب و تشکل‌ها جهت معرفی افراد شایسته برای قرار گرفتن در روند بررسی شورای ائتلاف.

مرحله سوم؛ بررسی وضعیت افراد معرفی شده براساس شاخص‌های تدوین شده عمومی و تخصصی و تعیین لیست ۳۳ نفره برای قرار گرفتن در روند ارزیابی و بررسی تخصصی.

مرحله چهارم؛ تدوین شاخص‌ها و روند امتیازدهی جهت رسیدن به لیست نهایی.

مرحله پنجم؛ تشریح فرآیند انتخاب نهایی به کلیه ۳۳ نفر اولیه و امضای میثاق‌نامه توسط آن‌ها.

مرحله ششم؛ داوری سوابق، دیدگاه ها، مواضع و برنامه های توسط داوران از اقشار مختلف.

مرحله هفتم؛ جمع‌بندی امتیازات داوری و شاخص‌گذاری.

مرحله هشتم؛ ارزیابی میدانی و سنجش میزان اقبال مردمی به هریک از ۳۳ نفر.

مرحله نهم؛ نهایی‌سازی داوطلبان مورد حمایت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل ضمن قدردانی از حضور همه کاندیداها در عرصه انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل و به‌ویژه همه داوطلبانی که خود را در معرض داوری و ارزیابی شخصیت‌ها، گروه‌ها و احزاب و تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دلسوز و علاقمند به پیشرفت قرار دادند، اسامی داوطلبان مورد حمایت خود را به شرح ذیل اعلام و از عموم مردم عزیر و محلات و مناطق شهر اردبیل ضمن دعوت برای حضور در عرصه انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر، درخواست دارد همانند همراهی ستودنی و قابل تجلیل شما از لیست معرفی شده در انتخابات مجلس  شورای اسلامی، به افراد مورد حمایت که مجموعه‌ای از متعهدین با تجربه و تخصص‌های موردنیاز مدیریت شهری و همچنین نمایندگان محلات مختلف شهر جهت حضور در نهاد تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر کهن‌شهر اردبیل هستند، رای دهند. 

 

اسامی افراد مورد حمایت: ذکی‌اله خوشبخت - جواد انصاری - سارا محمدی - سیدناصر حسینی - قوام صابری - ابراهیم صفری - سلامت صفری - بهزاد عباس‌زاده - ابراهیم علیپور - ناصر ناطق درآبادی- میرمحمد سیدهاشمی.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما