شناسهٔ خبر: 47648465 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

هشدار هواشناسی ؛وزش باد شدید در برخی شهرها

اقتصادنیوز : معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر امروز در برخی ساعات در استان‌های البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ روز آینده این شرایط جوی در شمال‌ شرق و نوار شرقی کشور و روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،محمد اصغری   در تشریح وضعیت جوی کشور در روزهای آینده و امروز اظهار داشت: از امروز تا شنبه 22 خرداد در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار حاکم است. 

وی ادامه داد: همچنین از امروز تا شنبه هفته آینده در برخی مناطق مازندران، گیلان و گلستان بارش پراکنده داریم، در همین مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال‌ شرق هرمزگان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا چهارشنبه 19 خرداد در برخی مناطق اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

اصغری اظهار داشت: بعدازظهر امروز در برخی ساعات در استان‌های البرز، تهران، سمنان و خراسان رضوی وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود؛ روز آینده این شرایط جوی در شمال‌ شرق و نوار شرقی کشور و روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود که در نقاط مستعد، خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهیم داشت. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ از امروز تا شنبه 22 خرداد وزش باد نسبتا شدید تا شدید در برخی مناطق جنوب‌ غرب کشور پیش‌بینی می‌شود. 

وی اضافه کرد:‌از امروز تا جمعه شرق دریای عمان و به تناوب خلیج‌فارس مواج خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 35 و 25 درجه خواهد بود. 

اصغری اضافه کرد: روز آینده شهر کرد با کمینه دمای 6 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود. 

 

نظر شما