شناسهٔ خبر: 47647553 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام های که برای فقدان "علی مرادخانی" مخابره می شود

در پی درگذشت علی مرادخانی معاون سابق هنری بر اثر ابتلا به کرونا، همچنان پیام های تسلیت مخابره می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، انجمن کارگردانان سینمای ایران طی پیامی درگذشت علی مرادخانی معاون سابق هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت.
در متن پیام انجمن کارگردانان سینمای ایران آمده است: «در طول تاریخ فرهنگ و هنر ایران هنر و هنرمند به درجه‌ایی از والایی نرسیده است الا به یمن حضور افرادی فهیم و آگاهی که شرایط این والایی را فراهم کردند. کسانی که خود خلق نکرده‌اند اما خالق حمایت‌ها و فرصت‌ها بوده‌اند. علی مرادخانی یکی از آن معدود مدیران فرهنگ بود که در شرایطی که هنرمند اصیل پشت درهای بسته و از همه طرف نه شنیده، آغوشش همیشه گشوده بود. حالا رفتنش با بهت و ناباوری از کرونا، بار دیگر نشان داد چقدر مردان و زنان فرهنگ و هنر و موسیقی، داغدارش هستند. 
انجمن کارگردانان سینمای ایران این سوگ را به خانواده و مردمان صبور میهن و موزه موسیقی تسلیت می گوید.»
 

پیام مدیر تماشاخانه سنگلج در پی درگذشت علی مرادخانی

پریسا مقتدی مدیر تماشا خانه سنگلج با پیامی درگذشت علی مرادخانی معاون پیشین امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را که بر اثر عوارض بیماری کرونا درگذشت، تسلیت گفت.
او در این پیام نوشته است: 
"در آخرین روزهای بهار ١۴٠٠ مردی بهاری در گشاده رویی
و مدیری ارشد با اندیشه شکوفا، رخت این زندگی را از تن به در برد و به دیدار حق شتافت.
جامعه هنری بخصوص خانواده  تئاتر و موسیقی نه فقط مدیر که یکی از همراهان خود را بدرقه می کند و این غم بزرگی است.
مدیریت تماشاخانه سنگلج ضمن آرزوی آمرزش الهی از درگاه خداوند مهربان خدمت خانواده عزیز ایشان و جامعه هنری عرض تسلیت دارد."

پیام تسلیت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس

«بازگشت همه به سوی اوست 

درگذشت تاسف برانگیز و نا باورانه  فرهیخته هنر دوست  وانسان گرانمایه "زنده نام علی مراد خانی"  موجبات تالم خاطر اهالی فرهنگ ، هنر  و اندیشه را  فراهم  آورد .

  بی شک حسن خلق و روحیه تعامل حداکثری  با سازمانها و نهاد ها ی مختلف فرهنگی هنری و ارتباط گسترده و سازنده با اصحاب  شریف فرهنگ و هنر ایران  زمین  ، از جمله نقاط مثبت  کارنامه  مدیریتی ایشان به شمار می رود.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت فقدان این عزیز سفر کرده به بازماندگان و خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی آرزومند است.»

انتهای پیام

نظر شما