شناسهٔ خبر: 47644191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خبر داد:

اجرای مانور جهادی سه روزه مقابله با بهره گیری غیرمجاز از تأسیسات و تجهیزات برق

موج نیوز

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: در راستای مقابله با پدیده های غیرمجاز در حوزه صنعت توزیع برق، انشعابات مستقیم فاقد کنتور، دستکاری کنتور و رمز ارزها، با هدف حفظ سرمایه ملی و صیانت از اموال بیت المال و همچنین گذر سلامت از پیک مصرف ماه های گرم در سال جاری مانور اجرایی سه روزه انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اظهار داشت: مانور یاد شده با حضور 75 اکیپ عملیاتی تست و بازرسی و ارزیابان ستادی با همکاری دستگاه های انتظامی و قضایی در امور هشتگانه شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با رویکرد کاهش بار غیرمجاز اعمال شده بر روی شبکه و حداقل میزان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکین و ذینفعان شریف منطقه صورت گرفت.

وی ادامه داد: وجود انشعابات غیرمجاز و رمز ارزها معضل بزرگی در صنعت برق محسوب می شود که ضمن آسیب رساندن به بیت المال و تأسیسات شبکه برق، صدمات جبران ناپذیری به وسایل برقی سایر مشترکین به دلیل نوسان و یا قطعی برق وارد می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: همچنین این پدیده مذموم مسئولین صنعت برق را برای ارائه برق پایدار و مطمئن به مشترکین دچار چالش می کند.

وی افزود: در مجموع تعداد 704 دستگاه کنتور تست و 566 انشعاب مستقیم جمع آوری و 105 انشعاب دستکاری کشف شد.

نظر شما