شناسهٔ خبر: 47402125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

برگزاری دومین مانور اقدام فراگیر سال 1400

موج نیوز

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: برگزاری دومین مانور اقدام فراگیر سال 1400با محوریت عبور از پیک تابستان در مازندران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزاش خبرگزاری موج مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی اظهار داشت: دومین مانور اقدام فراگیر سال 1400با محوریت عبور از پیک تابستان پنج شنبه 30اردیبهشت با حضور ۸۷ اکیپ اجرایی و ۱۹۶ نیروی فنی و اجرایی در سطح امور شرکت توزیع برق مازندران  همزمان با دیگر شرکت های توزیع کشور برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف این مانور ادامه داد: سه هدف اصلی در این مانور دیده شده است که یکی تعدیل روشنایی معابر است به عبارتی یک در میان کردن چراغ های روشنایی در معابر اصلی و فرعی موجب کاهش مصرف برق خواهد شد و با اجرایی شدن این پروژه 50درصد مصارف روشنایی معابر کاهش می یابد.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: رفع عدم تعادل و جابجایی ترانسفورماتورها و ایجاد خروجی های جدید فشار ضعیف  از دیگر اهداف این مانور بوده است.

وی به مقابله رمز ارزهای غیرقانونی اشاره کرد و افزود: متأسفانه توسعه زیادی در رمز ارزها در صنعت، کشاورزی، خانگی به صورت غیر قانونی به وجود آمده که تمهیدات ویژه در این زمینه اندیشیده شده و امور ۱۸ گانه در این مانور و روزهای جاری هفته به عنوان یکی از مهمترین اقدامات، پیگیر این مهم هستند.

حسینی همچنین از برگزاری مانور به مدار آوردن دیزل های مراکز درمانی در حالت اضطرار خبر داد و تصریح کرد: این مانور در سطح ۳۵ بیمارستان استان اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال تابستان سختی را پیش رو داریم خواستار عزم همگانی در رعایت الگوی مصرف در همه بخش ها شد.

نظر شما