شناسهٔ خبر: 47641892 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از فردا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی شامل ۲۲۶ هزار خودرو از فردا (سه‌شنبه) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدکمال هادیانفر در تشریح طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی (خودروها) افزود: پلیس راهور ناجا بیشترین ارتباط را با مردم دارد به طوری که سالانه ۳۲ میلیون خدمت را به مردم عزیز ایران اسلامی ارائه می دهد، از این رو بنا به تدابیر فرمانده ناجا در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارائه خدمات، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر اقدامات و خدمات گسترده ای به مردم ارائه شده، عنوان کرد: طرح تقسیط جریمه های رانندگی (برای اولین بار در کشور) نوبت دهی اینترنتی، طرح کاهش مراجعان به پلیس راهور، سیستمی کردن توقیف و رفع توقیف قضائی، ترخیص موتور سیکلت های رسوبی (تحویل ۲۸۰ هزار دستگاه به مالکان) از جمله این اقدامات است.  

رئیس پلیس راهور ناجا به اجرای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی(۲۲۶ هزار دستگاه خودرو) اشاره کرد و گفت: این طرح به مدت دو ماه (۱۲۰۰ دفتر خدمات پلیس +۱۰) اجرا خواهد شد و پیش بینی می‌کنیم تا ۵۰ درصد امکان ترخیص این خودروها وجود دارد.

سردار هادیانفر افزود: ۶۰ درصد این خودروها به خاطر تخلف‌های راهوری توقیف شده و ۴۰ درصد نیز مربوط به حوزه انتظامی است که برای ترخیص نیاز به دستور قضائی دارد. 

نظر شما