شناسهٔ خبر: 47639797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

شرکت ۱۹ کتاب فروشی همدان در طرح «بهارانه کتاب»

احسانی گفت: طرح «بهارانه کتاب» در ۱۶ کتاب فروشی در همدان و ۳ کتاب فروشی در ملایر با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در کتاب فروشی ها فعال هستند.

صاحب‌خبر -

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: طرح «بهارانه کتاب» همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز می شود و خریداران می‌توانند از ١٧ تا ٢٣ خردادماه با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح‌، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ٢٠درصدی خریداری کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه در این دوره از طرح کتاب 19 کتاب فروشی از استان ثبت نام کرده‌اند؛ افزود: از این تعداد 16 کتابفروشی در همدان و 3 کتاب فروشی در ملایر فعال هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: اسامی و مشخصات کتاب فروشی‌های عضو طرح بهارانه کتاب ١٤٠٠، به تفکیک هر شهر، روی سایت طرح های فصلی کتاب  قابل مشاهده است.

 

وی ادامه داد: این طرح  با هدف تشویق مردم برای حضور در کتابفروشی ها و خرید کتاب اجرا می‌شود. طی این طرح یارانه ۲۰۰ هزار تومانی و ۲۵ درصد تخفیف برای هر کتاب در نظر گرفته شده است.

 

احسانی با بیان اینکه طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ مختص همه گروههای سنی است، افزود: طرح شامل کتابهای درسی و آموزشی نیست.


 

گفتنی است، ین طرح هفدهمین دوره از برگزاری طرح‌های فصلی کتاب است، در آخرین دوره که زمستانه کتاب ۱۳۹۹ بود، ۹۳۶ کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح مشارکت فعال داشته‌اند.

 

 

 

پایان پیام/89

نظر شما