شناسهٔ خبر: 47639741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یاوری در گفتگو با دانشجو:

ستاد انتخاباتی سرنوشت به همت دانشجویان و طلاب خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

دبیر قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: ستاد انتخاباتی سرنوشت به همت دانشجویان و طلاب خراسان جنوبی و با هدف روشنگری مردم برای انتخاب رئیس جمهور اصلاح راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

حسن یاوری، دبیر قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از راه اندازی قرارگاه گفتمان سازی طلاب و دانشجویان این استان خبر داد و اظهار کرد: این قرارگاه با عنوان ستاد انتخاباتی سرنوشت فعالیت خود را آغاز کرده است.

یاوری بیان کرد: این ستاد برای روشنگری مردم در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ برای انتخاب اصلح راه اندازی شده و در آن فعالان دانشجویی و طلبه فعالیت می‌کنند.

دبیر قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: از جمله اقدامات این ستاد برگزاری جلسات گفتگوی رودررو با مردم در نقاط مختلف شهر‌های استان است که تاکنون در پارک توحید بیرجند با مردم گفتگو کرده ایم.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما حضور در میان مردم اهل سنت است که اولین حضور دانشجویان و طلاب در شهر اسدیه صورت گرفت.

یاوری گفت: تریبون آزاد را به نماز جمعه مردم اهل سنت این شهرستان بردیم و حرف مردم را درباره انتخابات ریاست جمهوری و انتظاراتشان را از رئیس جمهور آینده، شنیدیم.

ستاد انتخاباتی سرنوشت به همت دانشجویان و طلاب خراسان جنوبی راه اندازی شد


وی توضیح داد: یکی دیگر از برنامه‌های این ستاد، برگزاری دوره آموزشی تبیین گران انتخابات است که در آن از حضور حجت الاسلام اشکوری، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی بهره مند می‌شویم.

دبیر قرارگاه بصیر بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این نشست به صورت حضوری برنامه ریزی شده و جلسات آن از سه شنبه، ۱۸ خرداد، آغاز می‌شود.

آماده//// ستاد انتخاباتی سرنوشت به همت دانشجویان و طلاب خراسان جنوبی راه اندازی شد

نظر شما